péntek, március 14, 2008

váratlan

de kellemes randim volt ma. már egy ideje küldözgette a srác az üzeneteket, hogy tetszem neki, de nem válaszoltam. ma viszont igen. találkoztunk is fél 4-kor a munkahelyem melletti kávézónál. eredetileg sétáltunk volna, cserébe esett, úgyhogy mégis beültünk. ő teázott, én kávéztam. beszélgettünk. kicsit zavarban voltam, beszéltem mindenféle hülyeséget, de jófej volt, jól viselte. :) jogászként dolgozik, úgyhogy bár volt már jogász a blog történetében (egy randi volt csak, beszélgetős, semmi több), most neki is a Jogász nevet adom. mert már kaptam visszajelzést, hogy a TG, TZ, GYP analógia kicsit követhetetlen. :) megértem. :) itt egyedül csak én tudom követni a dolgokat. hálistennek én még igen. :)
nos, úgy jöttünk ki a kávézóból, hogy neki mennie kell, orvoshoz, ráadásul pesterzsébetre, úgyhogy én erre, ő arra, aztán mégis velem akart maradni, szóval hogy sétáljunk, az eső alig esett már. sikerült az Oktogonig lesétálni, aztán villamossal az Üllői útig, aztán még haza is kísért. :) ő akarta. :)
jó fej, 27 éves lesz nemsokára, kos (cekcuálisan illik hozzám elvileg), egy szexpartner keresőn akadt rám. ámbátor független. van egy csomó közös dolgunk, pl. politikai nézet, zenei érdeklődés (szigorúan Petőfit hallgat) és még egyéb apróság.
a kapuban kínos egymásra nézések, meg hogy akkor mennem kell, és neki is, ha oda akar érni az orvoshoz stb. két puszival váltunk el. alig értem fel a lakásba, jött az sms tőle: "Olyan buja pillantásod van. Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy egészen fel szerettelek volna kísérni. ;)"
nice. gondoltam én... jók a megérzéseim... :) valami ilyesmit is válaszoltam rá. kíváncsi leszek... naná, hogy nem engedtem, hogy felkísérjen. még nem vagyunk úgy. :)
fura volt az egész, nem voltam kifejezetten randira öltözve, de azért a szokásos szépség alapból áradt belőlem. smink, haj, dekoltázs stb. :)
hát majd meglátjuk... vagy nem...
mondjuk, kicsit elegem van már a megbízhatatlan és szájhős pasikból, akik csak ígérgetnek, meg hitegetnek. attól tartok, az első estéig könnyen el fogunk jutni, a folytatás lesz esetleg zaccos. najó, nem kárálok.
a lényeg, hogy kellemes volt. ha lesz valami, lesz, ha nem, akkor nem. ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése