csütörtök, március 13, 2008

általam

a "nyár slágerének" titulált dalról egyszerűen nem tudok lejönni. állandóan ezt hallgatom. tegnap kinyomtattam a szöveget, vittem magammal, a villamoson olvastam és memorizáltam és énekeltem... ilyen utoljára Belga szövegekkel fordult elő velem, tavaly ősszel. :)
este sajnos túl sokat vacsoráztam, fél 9-kor bezuhantam az ágyba és azonnal elaludtam. 3 órán keresztül durmoltam, aztán egy hülye álomból ébredtem fel. a Szívek szállodájából voltam Lorelei Gilmore meg én magam is egy személyben. valahogy ketten voltunk, de mind a ketten ugyanazok. egyikőnk a színpadon állt, másik a nézőtéren. tök fura volt. lehet, hogy meghasadt a személyiségem??? mondjuk, szerintem kb. 30 éve igen... szóval ezen most nem kéne meglepődnöm. :)
az álomból felébredés után persze nem tudtam visszaaludni. kieszeltem egy isteni tervet, hogy mivel veszem le a lábáról TZ-t és/vagy GYP-t és/vagy R-t... sokat nem árulhatok el, hiszen ez az én fegyverem, de a szembekötéssel kezdődik, majd a tükör előtt fekve folytatódik... :) 3 órán keresztül kábé ezen agyaltam. kimentem a nappaliba, rágyújtottam, visszamentem, pörögtem tovább...
úgyhogy ahhoz képest, hogy időben lefeküdtem, reggel 6-kor legszívesebben összetörtem volna a telefont. végül ráhúztam még 15 percet, majd felkeltem, hajat mostam, fürödtem, próbáltam emberi formát varázsolni...
az Oktogontól gyalogoltam a munkahelyemig. jól esett a séta. ma viszonylag nyugis napnak nézek elébe, vagyis hülyére fogom unni magam. és persze TZ sem ír, hogy legalább azzal teljen az idő... :(
este még megyek egy előadásra. valami egészség-wellness beszervezős, mellékkeresetes balhé. rohadtul nem érdekel, de elmegyek, mert megígértem. fél 7-kor kezdődik, de előtte már nem megyek haza, nincs kedvem. utána viszont futok haza, mert lehet, hogy TZ feljön ma este. persze ez nem biztos. úgy állok hozzá, hogy nem jön, akkor csak kellemesen csalódhatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése