kedd, március 25, 2008

az idegállapotomnak

megfelelően csak és kizárólag SOAD-ot bírtam hallgatni hazafelé.
msn-ezek most Dr.BI-vel, nézem mit hallgat, csak annyi van kiírva: Track 15. kérdem mit hallgat. soadot. na, mondom fasza, ma én is azzal vezettem le és fogom levezetni az ideget... hehe...
néztem ma az msn-en. bejelentkezve:
- R
- TG
- Dr.BI
- exférj
+ trú.
hát mondom fasza. trún kívül az összes volt szerelmem itt van. nice. szép kis felhozatal.
ja, hát az meg varázslat, hogy R-nél napok óta ennyi van msn-en: ?
erre most TG-nél ugyanez.
mi van ezekkel??? összebeszéltek???
nem kell mondanom, hogy mi következik a ma esti programomban. elő a pipszit éssssssssssss... széttombolom az agyam.
gondolkodtam, hogy R-t áthívjam-e betépni, de inkább nem. nincs kedvem szenvedni vele egész este. úgyis az lenne a vége, hogy meg akarnám dugatni magam vele. de most a Mikulás miatt nem lehet. lehet, nem is zavarná, meg engem se.... de az is lehet, hogy továbbra sem akar velem dugni, akkor meg nem fogok megint hülyét csinálni magamból.
ennyi.
tegnap lett volna az az este, amit a múltkor ezerszer lejátszottam magamban és egy éjszakát forgolódtam végig miatta. este ültem itt a kanapén és ezen gondolkodtam. hogy abból se lett semmi. hát fasza.
semmi, de semmi nem jön össze... már nem is csodálkozom ezen.
Joker társkeresős naplójában láttam januári bejegyzést, hogy milyen jó volt a találkozója, meg versek beírva, és én kis hülye azt hittem, hogy miattam. aztán megnéztem a naptárat, és átgondoltam, és nem is miattam. hát mi a faszt teper ez itt... menjen már a picsába. kis hülye gyík.
na, elő a sajtos pufit. csá pöcsök, én leléptem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése