csütörtök, március 13, 2008

ma sem

jön TZ. nem vagyok meglepődve. tudom, hogy most rengeteg dolga/gondja van, de azért ez mégiscsak egy kicsit gáz.
tudom, nem kéne türelmetlennek lennem, lassítanom kellene, nehogy ezzel a túlzott kapálózással riasszam el magamtól, csak kurvanehéz. picsába.
jó, persze, egyik felem azt kívánta, bárcsak lemondaná a ma estét, hogy pihenhessek, de a másik felem meg kurvára vágyik vele lenni.
vágom, hogy akar velem lenni, de basszus, hétvégén megy a Balatonra horgászni. esténként mindig van valami dolga, mert most az egész társasházuknak ő intézi az ügyeit. jövő hétvégén húsvét. én nem is tudom, hogy belátható időn belül fogunk-e egyáltalán találkozni??? ja, a hétvégén a névnapját ünnepelte, két napig. semmi hajlandóságot nem látok arra, hogy esetleg szeretne jobban megismerni, az emailezgetéseken kívül, hogy egyáltalán tervezi-e, hogy több időt együtt töltünk, közös programot csinálunk, bármi. ja, és persze még a barátnője is megvan. most biztos újfent szexelnek, azért ennyire mindegy neki, hogy mikor találkozunk.
amikor meg nyavalyogni kezdek, akkor mindig megnyugtat (lófaszt nyugtat meg, csak próbál), hogy nagyon bejövök neki, meg nagyon lenne már velem, de.
áh. de ez nekem kevés. a későbbiek során is mire számíthatnék? hogy minden hétvégén elvonul horgászni??? meg mit tudom én hova??? én meg ülök a seggemen otthon, egyedül???
vagy hogy csak hétvégente találkoznánk, hétköznap meg nem? nekem nem ilyen pasi kell. hanem olyan, aki állandóan a közelemben van. aki mindig jön, amikor szükségem van rá. akivel feszt egymás seggében vagyunk. ha már odavagyunk egymásért, meg vissza, akkor nem akarok nélküle egy éjszakát sem eltölteni, ha nem muszáj. nem erről szól a szerelem? az ismerkedés??? vagy inkább távolságot kellene tartani?? az jobb lenne? én mégegyszer rá nem kérdezek, hogy találkozunk-e. annyira gáz már ez az egész. az a baj, hogy ha nem találkozunk elég sűrűn, akkor hiába írogatja nekem, hogy így meg úgy, nekem attól kurvára nem lesz jobb. nekem kézzelfogható, hús-vér pasi kell. és ha nekem kell, akkor keresek olyat. és ha keresek, akkor meg is fogom találni. és lehet, hogy mondjuk egy idő után TZ-be belehabarodok (kizárt dolog egyelőre), de ha nem találkozunk eleget, akkor úgyis a vérem fog felülkerekedni és fűvel, fával, parkettával dugni fogok. mert nekem az kell, hogy mellettem legyen a férfi. és ne a város túlsó felében. még ha csak a dugás erejéig, de kell, hogy valaki öleljen, csókoljon, hogy valakivel beszélhessek. nekem egy hím kell. amikor én akarom. ennyi.
GYP is ezért aggaszt, mert mégiscsak 70 km távolságra van tőlem. meg trombita próba, meg fellépés, meg faszom tudja. ezeknek minek tartós kapcsolat, ha nincs is rá idejük???
faszért nem tudok egy olyan pasit találni, aki ráér. csajozni (mármint velem). együttlenni. akármi. és igénye is van rá.
elegem van. hagyom az összeset a picsába. tényleg. nem érdekel már egyik se.
legjobb lesz, ha valami koncerten ismerkedek majd meg valakivel. vagy valami bulin. aki ott van, az nyilván máskor is megjelenik ilyen rendezvényeken. ez már előrevetíti, hogy mocorgós emberke.
ha holnap nem jönnek fel Bétáék, akkor lemegyek a Filterbe. és mindenki bekaphatja. remélem Fotós nem lesz ott.
basszameg!!!!!!!! már megint egy egyedül töltött hétvégének nézek elébe!!! kurvaélet. de utálom már. :(

2 megjegyzés:

  1. nem nem, kitalálunk valamit ne izgulj.
    ha más nem, vas. átmegyek és festegetünk.
    vagy filter :)

    más: te mondtad már valakinek, hogy nincs időd találkozni vele, ha akartál?
    hm????
    mert én nem.
    ill. volt alternatívám.

    trúfórevör

    VálaszTörlés
  2. jaja, ez a vasárnap jónak tűnik, de be kell tépnem... oszt festek olyat... whááááá!!! :)
    baszki, bezárt előttem a papírostollas bolt. picsába. pedig már firkálhatnékom van.
    más: igazad van. én se mondtam még. ha én akarok valakivel találkozni, akkor akárhogy is, de megoldom. úgyhogy erről ennyit. én ezt a témát nem feszegetem többet TZ-vel. pöcsöm se küzd hülyékkel. ennyi.

    VálaszTörlés