péntek, március 28, 2008

most nézem

hogy mit műveltem tegnap. Skorpióval 6-kor kezdtem el foglalkozni. akkor álltam vele először szóba, akkor válaszoltam először a folyamatos ostromlására.
ehhez képest este 9-kor már az akció után letusolva ült a kanapémon.
3 azaz három óra alatt minden, de minden megtörtént...
sokszor komolyan azt gondolom, hogy nem vagyok normális...
sokszor meg azt, hogy egyszer élek, basszameg!!!!
:)
nyilván, jogosan merül fel a kérdés (bennem is felmerült), hogy hova vezet ez az egész... nem tudom... én magam sem tudom... még azt sem tudom, hogy választ várok-e erre a kérdésre... hogy akarom-e tudni, hogy hova vezet... meg vagyok győződve arról egyébként, hogy egyszer így találok életem párjára, egyszer így találom meg azt, aki életem végéig és még utána is mellettem lesz. akivel olyan életet élhetek, amilyenre mindig is vágytam...
ki tudja???? senki. senki nem tudhatja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése