péntek, március 28, 2008

azon gondolkodtam

illetve... arról álmodoztam az előbb dohányzás közben, hogy mi lenne, ha Novi (törzsolvasók kedvéért: Kéményseprő) felhívna, hogy nincs-e kedvem szerdán az Arsenal-Liverpool meccset vele nézni... :)
nyilván gondolkodás nélkül igent mondanék egy ilyen kérdésre, de nem azért, mert még bármit érzek iránta, vagy mert nincs kivel szexelnem (hiszen ha akarom, akkor van!!!), hanem mert szívesen látnám a megdöbbent arcát, mikor meglát... szívesen látnám, ahogy csorog a nyála... mert hogy milyen jó nő lettem, vagyis mennyivel jobb nő (mert régen is jó nő voltam) lettem, mióta nem találkoztunk (az elmúlt egy évben).
hosszú a hajam, ami mindig is a kívánsága volt, meg hát gyönyörűséges vagyok, na, nincs ezen mit variálni... szóval elalélna, ha látna...
ma sajnos túl korán kellett mennem a körmöshöz, úgyhogy nem tudtam vele "összefutni", pedig bírnám... az elakadó lélegzetét hallani... ah... és kuncogni magamban, hogy ugye-ugye? tudok én, ha akarok... :)
iwiwen Mérnök viszont betalált... (minden expasi előkerül??? mi van ezekkel??? valami front van???) hogy mi van velem, stb. nem volt még erőm/kedvem válaszolni... majd egyszer... valamikor... talán...
wháááááááá... ma este 7 körül érkezik Dr.BI!!!! totál fel vagyok pörögve, mert ezerötszáz éve nem láttam... már vágom, hogy orbáncosmód be fogunk rúgni... ah... de sebaj. tulajdonképpen ez a cél. :)
főzök neki bolognai spagettit, de annyit, hogy keddre, R-nek is maradjon. jön ugyebár meccset nézni. :)
BT ma 30 éves... mindjárt fel is köszöntöm... :)
mennyi izgalom!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése