szerda, március 05, 2008

elkelt

ma estére TZ. ezt bírta írni. én meg annyit: ajvé. itt aztán most be is fejeztem. franc se fog vele küzdeni, meg mindent átszervezni miatta, aztán meg ő nyavalyog. mindegy. én ezzel nem foglalkozom többet. különben sem látom az egésznek a végét. két-három hetente összefutunk, kurvajól érezzük magunkat együtt, netán még a szex is istenkirály lenne, de hát ez nem kapcsolat. ez semmi. azt se tudom, hogy a nőjét dobta-e már. ha nem, akkor mikor. és hogy akkor én jönnék-e utána... csomó kérdés. amire nincs válasz, bár még fel sem mertem tenni neki. de most kurvára nem is érdekel. nekem elegem van ezekből a görcsölésekből. oké, hogy velem sem egyszerű időpontot egyeztetni, mert mindig van valami programom, de hát ez azért mégiscsak túlzás. és mindennek van határa. én nem csinálok hülyét magamból mégegyszer. múlt héten is lemondta, ezen a héten sem ér rá, pedig szeretne velem találkozni... ezek után már azt is kétségbe vonom, hogy akar velem találkozni egyáltalán. pedig állítja, hogy igen, mert ha nem akarna, azt egyértelműen megmondaná. szerinte. na, mindegy. tényleg nem izgatom magam.
nagyon jó kis nyugis estém lesz, legalább felbaszhatom a lábam az asztalra és nézhetem kussban a meccset. nem zavar senki.
holnap ex-kollégákkal találkozom, Bankosokkal a Mentában. (úbazz, egy vasam sincs... degáz...) pénteken meg talán randi, HLGY-vel. de most az is kérdéses... kinéztem egy jó kis programot, Tigris zenekarért segélykoncert (leégett a cuccuk szilveszterkor), erre kiderül, hogy nem Pesten lesz, hanem Szolnokon. (mondjuk egyértelmű, mert a Tigris szolnoki zenekar, de a PASO olyan hírlevelet küldött, amiből nem derült ki elsőre... eh...) szóval ez bukó. oda nem megyek le, nem tudok lemenni. pedig... ah... pedig minden vágyam... ja, és HLGY abszolut vevő lett volna a programra, ő is szereti ezeket a zenéket. de így ezt bebuktuk...
a szombatot Vikivel töltöm... akár így (takarítással), akár úgy (édes semmittevéssel, shoppingolással), de vele töltöm és ez a lényeg. :)
a pasik meg bekaphattyák... ha megengedem nekik... pfff...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése