szerda, március 26, 2008

teljesen felhúztam

TZ-t. meg ő is engem...
másfél órányit volt itt... de hmmmmmmmm... :) csak szuperlatívuszok és non plus ultrák röpködhetnének... de nem fognak...
fincsi volt. :) igazán nehezen bírtunk magunkkal, hogy. de bírtunk. muszáj volt.
még szerintem le se ért a lifttel, máris küldte az sms-t: "Hmmm... :)" pedig én akartam neki írni, de megelőzött...
talán vasárnap folytatjuk, amit elkezdtünk... illetve akkor már be is teljesítjük...
hú, ahogy nézett rám... húúúúúúúúú...
és annyira durva, egész nap az antiszoc depresszor voltam, de mikor este felhívott, hogy elindult a melóból, szóval amikor meghallottam a hangját... minden gondom elszállt... ez az ember mindig vidám, mindig derűs... hihetetlen... csak beleköszönt a telefonba és fülig vigyor lettem... :)
és egy csomót nevettünk este. és tök jó volt... nah. ennyi. nem ömlengek. meg nem kiabálok el semmit előre... majd alakul... de egyelőre nagyon jól alakul... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése