csütörtök, március 27, 2008

soha ne mondd

hogy soha... :)
ennyit arról, hogy csak TZ-re koncentrálok...
a nagy koncentrálás annyira jól sikerült, hogy ma gyártottam egy újabb strigulát. legyen mondjuk Skorpió... ettől kezdve így hívom. már ha lesz még róla szó egyáltalán...
régóta ostromolt már, de egyáltalán nem foglalkoztam vele.
aztán ma mégis beszélgetni kezdtünk. aztán felhívott. aztán idejött. aztán szexeltünk. aztán hazament. aztán ennyi.
(megdöntöttem egyéni rekordomat egyébként. háromnegyed óra telt el attól kezdve hogy belépett az ajtón, addig, hogy túl voltunk a beszélgetésen, én kicsit pipáztam, smároláson, szexelésen és még le is tusolt... nem. nem vagyok rá büszke... illetve... ezt így nem mondanám...  nem a büszkeség a legjobb szó erre... de semmi megbánást nem vagyok hajlandó tanúsítani...)
áh. nemhogy felnőni nem fogok soha, de megjavulni sem.
ez van. ezt kell szeretni. vagy nem kell.
megjegyzem, fél év kölcsönös hallgatás után ma KB keresett meg mailben. hogy mit csinálok ma este. visszaírtam neki: "miért?" még nem válaszolt. nyilván azt várta, hogy azt írjam: "jaj, semmit, 9-re nálad vagyok!!!" hát a faszt. jól emlékszem, hogy mit mondott az utolsó találkozásunkkor... ami után nem kerestem többet.
"ha lefogynál, még a barátnőm is lehetnél..." ANYÁD!!!!
azt kellett volna igazából ma válaszolnom a levelére: "na, mi van? fáj a kezed??? ráfanyalodtál a dundi szexistennőre??? ennyire nagy a baj???"
de nem írtam. de még írhatom... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése