péntek, december 07, 2007

változatos

napon vagyok túl. délelőtt Bertával találkoztam, volt mit megbeszélnünk, jóideje nem láttam már.
3-ra DK-val oktatásra mentem. az elhangzottakból már csináltam is egy oktatási anyagot. nem tudom, hogy fogunk elindulni ezzel a munkával hétfőn, de izgalmas lesz... :)
4 után értem haza, azóta punnyadok.
42 hívott, hogy menjek velük Hollywoodoo koncertre. bár elég ittasak lesznek. gondolkodtam, de a halál faszán van a koncert, nem volt kedvem elindulni. most megint felhívott, a metrótól. már részegek és mégcsak odafelé mennek, énekelnek ezerrel. mondtam neki, hogy ezt most kihagyom, ne haragudjon. flúgos pasi, nem egyszerű, jó lenne vele összeismerkedni hamarosan.
holnap Tigris koncertre szeretnék menni, Kultiplexbe, de nincs kivel. szerintem egyedül megyek. muszáj. megőrülök, hogy már nyár óta nem voltam koncertjükön.
hát kb. ennyi. semmi érdekes...
ja, azt mondtam már, hogy szerelmes vagyok a macskámba??? nem??? na, akkor most mondom... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése