hétfő, december 17, 2007

most jöttem

najó, fél órája, Vikiéktől.
2,5 dl pálinka van bennem. ebből fél deci eperhordóban érlelt szilvapálesz. a többi mézesvilmos. brrrr... kicsit beteg lettem a végére. össze-vissza beszéltem hülyeségeket és vihogtam. na, mondjuk a többiek is. :)
holnap Gyuszival shoppingolunk, le is kell feküdnöm időben, mert fél10-kor talizunk a Corvinmozinál. hogy kelek fel??? a napi adag South Parkomat be kell termelnem, és annak éjfélkor van vége... :)
4-re megyek 2. körre Vikiékhez, mármint interjúra, a mait áttették holnapra. remélem, hogy holnap már koccinthatok, legalább magammal, az új munkahelyemre. :)
G-vel leveleztem egész nap. nagyon jó volt!!! csütörtökön találkozunk, hurrá!!! :) már nagyon-nagyon-nagyon-nagyon vároooooooom!!! :)
pillarebeg-pillarebeg...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése