hétfő, december 17, 2007

megérzéseim

nem rosszak... :)
azt álmodtam ugyanis reggel, hogy a Margit hidat lezárták, a kocsik útjába feküdtek emberek és kormány ellenes dolgokat skandáltak. én az ex-gyárba mentem volna dolgozni, de nem tudtam, a villamos megállt a Jászai Mari téren és kész. egy villamos a hídon rekedt, arról az embereket leszállították. volt, aki maradt tüntetni, volt aki továbbhaladt. a körút fura módon teljesen kihalt volt, sehol egy autó, a Nyugatiig elnézve üres minden. én, rohanva közelítettem meg a tüntetőket és én is skandálni kezdtem. rendőrök nem voltak.
ehhez képest most olvasom ezt:

"Igazoltatnak a rendőrök az Erzsébet hídon, mivel két magánszemély demonstrációt jelentett be oda, de ezt a Budapesti Rendőr-főkapitányság egy határozatában megtiltotta. Tafferner Éva, a BRFK szóvivője elmondta, hogy az Erzsébet hidat a pesti és budai hídfőnél kordonnal zárták le a gyalogos forgalom elől. A rendőrök készenlétben állnak, hogy megőrizzék a híd forgalmának zavartalanságát. A rendőrök eddig nem találtak demonstrációra érkezett embereket. Arra a kérdésre egyelőre nem tudott választ adni a szóvivő, hogy meddig lehet rendőri jelenlétre számítani az Erzsébet hídon. (MTI)"

jó, hát nem az a híd, meg végülis szinte semmi, bár későbbi történés:

"Az Erzsébet hídhoz nemrégiben két Árpád-sávos zászlós ember érkezett, közölték a helyszínre érkező kollégáink. Csoportosulás, demonstrálók nincsenek a hídon, aminek járdáit a rendőrök reggel kordonnal zárták le. (Index)"

pff... azért ez nem semmi. pedig nem is forgott a fejemben, hogy ma sztrájk, meg szavazás, meg akármi... nem néztem híradót jópár napja. tévét se nagyon... viszont tény, hogy nyugtalanul aludtam... ez nyilván bejátszott.
egyébként éppen G-vel levelezek (hurrá!!!)... kell nekem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése