szerda, december 05, 2007

nem volt randi

volt viszont shoppingolás. :)
van szép, új kabátom, vannak új felsőim, egy zakóm... :)
még egy csomó minden kellene, nadrág, cipő, fehérnemű, kiegészítők... szépen-lassan azokat is beszerzem. :)
holnap leszaladok kozmetikushoz, aztán meg bejelentkezek fodrászhoz. egyszerűen muszáj. a tesóm meghitelezi... vagymi. :)
csak áll már valami pénz a házhoz... :) a lelkemnek is jobb, ha normálisan nézek ki. meg hát egyébként se árt... :)
nemrég értem haza, a Tesómnál voltam még egy kicsit. most bedőlök az ágyba. fáradt vagyok. pedig délben keltem.
na, brávó... :)
kedvenc dalom mostanában Ákos: Ennyi nem elég
és a kedvenc részem belőle:

"Szeretőd és társad más nem is lehet
Csak az, aki ismer és mégis szeretne hozzád érni
Akit nem kell kétszer kérni
Hogy segítsen élni

Nem gondolni rád
Én már nem bírok tovább
Tőlem hiába tiltanád
Tested selymes ritmusát
Én már megtanultam rég
Van, aki csak távolabbról szép
De tőlem senki meg nem véd
Belőled ennyi nem elég"

jó lenne már valami konkrét személynek ezt dúdolni halkan... :) vagy ő nekem... az a megoldás is érdekel... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése