kedd, december 11, 2007

itt volt

HJ. először és utoljára. már haza is ment. már szexeltünk is. mindezt cirka 1 óra alatt.
nem akarok undort kelteni, de bakker... ez egy ápolatlan pasi... én ettől hányok... amúgy is kezd a nagyképű seggfejség tárgykörében tetszelegni, de ez a dolog még pluszban rátett egy lapáttal. én megértem, hogy egész nap dolgozott, de ha tudja, hogy hozzám jön és tudja, hogy miért, és ráadásul kocsi van a segge alatt, akkor takarodjon haza legalább letusolni. ha már én megtisztelem azzal, hogy ugyanezt megteszem. és ha most nem héderelnék egész nap itthon, akkor is alap. basszus. pofám leszakad. vezető beosztásban lévő, felnőtt ember. botrány.
nagyon nyaggatott, hogy lesz-e folytatás, meg majd hív, meg mit tudom én... hát hívjon. megmondom neki, hogy hagyjon békén. ennyi. nem jön be. még elsőre csak-csak, bár akkor is volt hasonló gondom (is), de másodszorra végképp nem. akkor inkább megmaradok magnak. oszt jónapot.
nagyon sokat várok a Mikeval való találkozástól. ennél, az utóbbi 3 randimnál csak jobb lehet... ezeknél bármelyik jobb.
még a Mérnökös randi is, akit nekem kellett megerőszakolni... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése