szerda, december 26, 2007

néha

azt gondolom, jó lenne, ha TG ismerné az új blogom. ha olvasná. mert találna benne olyat, ami tetszene neki... hogy attól majd jobban felém fordulna...
máskor meg azt gondolom, hogy inkább ne lássa, miket írogattam itt össze róla... hogy jobb ha ez titokban marad.
fura ez az egész. május óta megveszek érte. azóta 3-szor találkoztunk összesen. háromszor. 7 hónap alatt. persze, akkor én már 2 óra alatt eldönöttem, hogy ez a pasi kell nekem. annyira egyben van. annyira tökéletes (számomra legalábbis), hogy az már fáj. rajta kívül R-nél éreztem még ezt. de még R-t is tudja überelni. valahogy az ágyban is más. és annyira gyönyörű... mindene... khm... tényleg. :)
nyilván, májusban is a blogommal fogtam meg. ha egy picikét is, de megfogtam. bár akkor nem azért mert róla írtam volna, hanem amilyennek azon keresztül megismert. hogy az a lány kellett neki, aki olyan, mint aki a blogot írja. akinek olyan a vérmérséklete, a gondolkodása, akivel olyan dolgok történnek, mint velem.
aztán ez elmúlt. mármint a részéről. én ugyanolyan maradtam. sőt. és mégis... mikor itt a lehetőség, mikor már nincs bnője, akkor sem nyit felém jobban.
sok teória létezik a fejemben ennek a miértjéről, de inkább nem megyek bele. eleget agyaltam rajta a hétvégén is. elég volt már ebből. le kell zárnom magamban. ezt az ügyet is, ahogy R ügyét is.
csak jönne valaki más... aki mellett könnyen menne a múlt lezárása, nagy-nagy lakattal, elcsomagolva minden szép emlék, a szívem legmélyére...

még jó, hogy itt van velem a macs, aki minden gondomat feledteti, ha hozzámbújik. imádom. nem is tudom, mi lenne velem nélküle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése