kedd, december 04, 2007

egy lánnyal

beszélgetek. ismerkedünk...
ha minden jól megy, nemsokára átesek a tűzkeresztségen és valóra válik egy régi álmom... egy lánnyal fogok szexelni...
istenem... Gyurma segíííííííííííííííts!!!!!!!! :) vagy adj valakit, aki tud segíteni... plíz!!! :)
úristen... nem tudom felfogni, hogy mi történik velem...
néztem ma a vészhelyzetet... és ugyebár a leszbi dokinő... és egyébként is zsongatott a dolog már egy ideje, és és és igazából BT nyaggat, hogy keressek már egy csajt harmadiknak, de én nem harmadiknak akarom, én kettesben akarok lenni egy lánnyal, és így találtunk egymásra most ezzel a hölgyeménnyel...
fuh... tök zavarban vagyok, azt se tudtam, hogy kezdjek vele beszélgetni, de kezdünk beleMELEGedni... :)
wháááááááá
mi lesz????
már a "randi" megbeszélésénél tartunk... :)
tipikus persze, hogy akárhány pasinak említettem már a dolgot, mind csak annyit mondott: "ott akarok lenni!!!" vagy "engem ki ne hagyj belőle!!!" és hasonlók... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése