péntek, december 14, 2007

esettanulmány

hogy mik vannak!!!... én nem gondoltam, hogy ezt tényleg komolyan írja... azt hittem vicceskedni akar... alulról olvasandó...

"marion írta:
nem, ne haragudj
sajnálom

gabi1212 írta:
Könnyü vagy!Barátnöid megtennék?4-5nö nemgond egyszerre rajtam!

marion írta:
hát, nyilvános helyen??? azért az kicsit meredek...
78 kg vagyok egyébként
de nem ilyen dolgot keresek, nem ezért vagyok itt...
nekem nem buli egy pasit alázni, ne haragudj...
van bennem uralkodói hajlam, nem tagadom, de nekem ez sok...
én egy pasit szeretni akarok, nem bántani

gabi1212 írta:
Nemjóhely?Mennyi kg vagy?Élveznéd,hogy pasit alázhatsz?Én eztszeretem nembaj?Mikor jó?

marion írta:
nem érek rá ma sajnos...
de egyébként is érdekes kívánság... és pont a Lurdynál???
és ha nem is vagyok olyan súlyú?

gabi1212 írta:
Élvezném!Megteszed nekem?Vágyam,hogy ilyen sullyal megtegye egy nö megteszed?Ráérsz ma?Jó ahogy irtam?Miben lennél?

marion írta:
miért akarod, hogy a hasadra lépjek?

gabi1212 írta:
Komolyan?Ma?Lurdy parkolofelöli bejáratnál jolenne?Mikor?Ora?Miben lennél?Cipő?csizma?Magassarku?Nemkamu?Én komolyan gondolom!Bennevagy?

marion írta:
akár...
:)

gabi1212 írta:
Szia!Hasamralépnél ha szépen kérnélek?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése