szombat, december 22, 2007

kockára

fagytam a Tesómmal való shoppingolásban.
van végre fenyőfám, meg még egy-két apróságot beszereztem. oszt jónapot. elegem is van a karácsonyból 1 évre előre megint.
ki vagyok virulva, ezt a Tesóm is észrevette, látta, hogy jóttett nekem a tegnap este. vigyorogtam egész nap, meg dudorásztam... jó volt, nah... ennyi. megérdemeltem, hogy jó is legyen már végre valakivel... csak az a baj, hogy ez a valaki éppen TG, akivel ugyebár zéró esélyem komolyabb kapcsolatra. na, mindegy. azért az emlékgyűjtés kategóriába is szépen beleillik ez az este.
most vacsizok és punnyadok.
holnap karácsonyfa díszítés, aztán indulás haza, anyuékhoz. már nagyon hiányoznak. na, meg a jó kaják is. :) a Vörösmarty téren már nézegettük a fincsiségeket, de visszafogtuk magunkat, olyan jót úgyse főznek sehol, mint az anyukánk. úgyhogy ennyi. majd otthon zabálunk eleget. többet is, mint kellene. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése