vasárnap, december 30, 2007

nem kell a szomszédba menni

őrültségért nekem sem... :)
a hajnalt és a délelőttöt egy 21 éves fiúval töltöttem. hát... vicces volt... :)
este itt volt Béta és Andi, 9 körül mentek haza. nekiálltam utána unalmamban chatelni. ja, meg persze élvezkedtem, hogy újra müxik a gépem.
na, ennek az lett az eredménye, hogy hajnali 3-ra odajutottam egy 21 éves kissráccal, hogy akkor én most menjek át hozzá, mert látni akar. én meg persze nem vagyok normális. és elindultam. letus, felöltözés, smink, 4:20-as éjszakai busz, Blaha, húzás kifelé Zuglóba. azt hittem szétfagyok. még mindig betegen, bár azért már jobb a helyzet, na, mindegy.
már a 907-es megállójában majdnem elkeltem egyébként. egy nagyon aranyos, bár nyilván kicsit ittas, fiú kerülgetett. próbált velem szóbaelegyedni, amit én nem igazán hagytam. zenét hallgattam, vártam a buszt. mikor harmadszor jött oda hozzám, még meg se szólalt, csak láttam a szemem sarkából, hogy áll mellettem, kicsit mögöttem és néz. kivettem a fülhallgatót a fülemből és megszólaltam mosolyogva:
- Te nem hagysz engem zenét hallgatni!...
- Bocs, ne haragudj, nem zavarlak többet, csak annyit akarok mondani, hogy annyira aranyos vagy!!!! (széles vigyor+boci szemekkel nézés)
- Köszönöm szépen... (széles vigyor, elpirulás)
és akkor továbbállt. én meg zenéltem, táncoltam, énekeltem tovább.
na, odaértem a tetthelyre. a fiú a megállóban várt. fura, Zuglóban akkora hó volt. friss hó!!! tökre élveztem, hogy ropog a hó a cipőm alatt. mint egy gyerek. mint egy óvodás. :) hozzáteszem, a belvárosban egy hangyafasznyi hó nem volt. még zúzmara sem... érdekes...
a fiúról legyen elég annyi, hogy majdnem jóképű. illetve, nem ronda, de mittomén. mindegy. és cserébe még egyszerű is, mint a kettes lego. olyan igazi, vidéki, egyszerű parasztgyerek. de ezzel nem sértegetni akarom a vidékieket, hiszen én is az vagyok, csak ennél jobban nem tudom leírni a szitut.
viszont a dumája!!! hát ezzel aztán bármelyik nőt leveszi a lábáról. ezt meg is mondtam neki, hogy az életben ilyen gondja soha nem lesz. sokat beszélgettünk, rengeteget nevettem. jó társaság volt. nagyon bízott magában, hogy neki aztán bárki szétteszi azonnal a lábát. hát, én aztán nem. kemény voltam, mint a vidia. hozzáteszem, ezt értékelte is. már nyomatta, hogy így szeret, meg úgy, meg hogy elraboltam a szívét, pedig ezt nem akarja, mert már annyit csalódott stb. stb. stb.
a lényeg, hogy csókig jutottunk el, meg simogatásig, ölelkezésig. annál többet nem engedtem.
reggel 9-kor már annyira fáradt voltam, hogy mondtam, hazajövök aludni, mert meghalok. de nem akart elengedni. hogy maradjak ott aludni. hát jó. 10 körül el is aludtunk. addig 182 ölelés és simogatás után mondta el ezredszer, hogy "most már hagylak aludni" :). dél körül ébredtem meg. alig tértem magamhoz, egyszercsak kopogás nélkül benyitott az egyik lakótársa. a srác még aludt, én felnéztem, integettem a kisfiúnak, hogy "hello". az nézett még egy darabig értetlenül, majd kitakarodott. én meg visszadöglöttem.
ezután a lakótársak Rammsteint, meg régi Pokolgépet (a Gépindulót) kezdtek iszonyat hangosan hallgatni, ezzel elvágva a további alvás halvány esélyét is. 1 után összeszedtem magam és eljöttem. a srác (KM) még a számom se tudja. én se az övét. de persze akar látni még. hát... én ebben nem vagyok biztos... márminthogy én is akarom... hihetetlen gyengéd és érzésekkel teli egyébként, fura módon, kora ellenére... pont, mint RT. (ez a másik kisfiú volt ugyebár 1 hónapja...)
annyira tudja, hogy mit kell mondani ahhoz, hogy egy nőnél elérje amit akar, hogy teljesen belemásszon az agyába, hogy az hihetetlen. és egyébként meg tényleg egy suttyó vidéki kissrác. mondjuk, nekem aztán mondhatott bármit, nem hagytam magam. persze ettől méginkább bezsongott.
2 után értem haza, hulla fáradt vagyok, a bioritmusom teljesen felborult. ettem és most lefekszem aludni, mert elájulok.

a szilveszterrel kapcsolatban pedig minden a kedvem szerint alakul, mert éppen azon gondolkodtam ma, amikor hazaértem, hogy nincs kedvem holnap azokkal lenni, akikkel kell (akiket nem ismerek), inkább lennék itthon. erre hívnak Vikiék az előbb, hogy akkor az ismeretlenek lemondták betegség miatt a partit, lehetne-e 3-asban, nálam.
NANÁ!!!!!!!!!! hol kell aláírni?????? én erre vágytam, teljes szívemből, ezerrel, úgyhogy a Jóisten most nagyon kegyes volt hozzám. köszönöm... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése