szerda, december 05, 2007

felejtős

ez a lány téma... fura volt a beszélgetésünk este, totál rámnyomult. ő tartós kapcsolatot akar, tehát totál leszbikus. már úgy kezelt, mintha a barátnője lennék. erőszakos volt... és különben is rájöttem, hogy a pasik jobban érdekelnek. egyelőre. :)
megpróbálom neki elmondani, hogy hagyjuk inkább ezt, én erre nem vagyok alkalmas.
ma punnyadtam, most éppen egy újabb sárkány-oroszlán pasival ismerkedem. (R ugyebár szintén az) nem tehetek róla, ha ők vonzanak... elvileg ma este randizunk. majd meglátjuk... kíváncsi vagyok. eddig csak jók a benyomásaim. persze ehhez az is kell, hogy R-t, vagy hozzá hasonló pasit keresek mindenkiben.
a tesómmal kéne menni a mom parkba, vásárolni... igazából nekem, ruhákat. nincs kedvem. a randi jobban izgat. :)
de még az is lehet, hogy mindkettőt meg tudom oldani ma. kéne néhány új cucc,  ez tény.
nah, majd beszámolok.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése