csütörtök, december 06, 2007

ahhoz képest

amit mára terveztem... hát nem sok minden valósult meg...
8.23-kor, legszebb álmomból ébresztett DK, hogy akkor 9:40-re legyek az 1-es villamos végállomásán, megyünk tárgyalni. király. mindezt persze úgy hadarta el, hogy először azt értettem, hogy 9-re legyek a 41-es villamos végállomásánál. még jó, hogy visszakérdeztem. :)
persze nem értem oda időben, mert egyrészt hülye vagyok, másrészt a bkv is megszopatott, miért ne. na, összefutottunk, tárgyaltunk, aztán még dumálgattunk... hazafelé be akartam ugrani a piacra, egy-két dolgot venni, meg kozmetikushoz, ebből nem lett semmi.
vettem némi kajafélét a boltban, aztán irány haza.
lassan kezdek készülődni, interjúra megyek 4-re, V-ékhez.
tegnap óta isteni hasmenésem van, enni nem nagyon bírok/merek, nem is tudom minek vettem kaját, na, mindegy, remélem azért kibírom a mai napot valahogy.
kéne este menni a WB-be. van is kedvem, meg nincs is. majd meglátjuk, lesz-e belőle valami egyáltalán...
megírtam a lánynak, hogy off a dolog. még ezt is elintéztem. pedig volna még egy csomó elintéznivalóm, de most pörögni kell.
hát kb. ennyi. egyelőre... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése