hétfő, december 17, 2007

esettanulmány 2.

"Hódolatom Úrnőm!

Olvastam az adatlaját és erre szeretnék
jelentkezni. Magamról néhány szó. 27 éves vagyok, Budapest mellett
lakom
és független vagyok. 178cm/79kg barna rövid hajam van és barna
szemem a testalkatom átlagos. Felsőfokú végzettségem van.

Az S/M iránti vonzalmam már régen elkezdődött de eddig még csak egy
olyan kapcsolatom volt amelyben a szado-mazo is szerepet játszott.

Írnék néhány gondolatot. Szóval:
Olyan Úrnőre vágyom aki szeret és tud is uralkodni, élvezi hogy
megalázhatja a szolgáját és élvezettel tölti el az is ha bünteti. A
büntetés (pl fenekelés, pofonok,csipés, harapás,taposás) mindíg
addig tart amedig az Úrnő jónak látja függetlenül a szolga
viselkedésétől és reakcióitól. A büntetést a szolga mindig megérdemli
soha nem kell megindokolni. A megalázásnak is különböző formái
lehetnek mint pl. miközben Tv-t nézel engem használ lábtartónak. A
cipőjét/csizmáját le kell nyalnom, idomít mint egy kutyát. Ilyen
ehhez hasonló játékok lehetnek de ezeknek csak a képzelete szab
határt. Kedvelem még a szerepjátékokat mint pl. tanár-diák, rab-
fegyőr, főnök-beosztott stb.
Nagyvonalakban ennyi lenne.
Kérlek irjon Ön is a vágyairól hogy miket szeretne kipróbálni a
szolgájával.
Remélem találkoznak az elképzeléseink.
Várom válaszát
alázattal:gyuri szolga"

no comment kategória... szerintem...

1 megjegyzés: