szombat, december 08, 2007

szanaszét

shoppingoltam ma magam. illetve a tesóm segítségével. 5 órán keresztül bolyongtunk az Aréna Plázában. ami egyébként nem rossz hely, de majd leárazásokkor, januárban kell oda visszatérnünk.
ami gáz, hogy bizonyos boltokban továbbra sem ismerik a 36 feletti méreteket. ez felháborít. pedig már 44-est kell csak keresnem, nem 54-est, mint 2 évvel ezelőtt. szóval nincsenek nagy igényeim, mégis, bizonyos boltokban csak makarónikra, anorexiásokra és gyerekekre való ruhákat árulnak. kapják be.
hálistennek azért sikerült venni fontos és jó cuccokat.
hulla fáradtan estem haza az előbb. most akkor induljak el a Kultiba Tigrisre??? hááááááát... ha lenne kivel menni, nem gondolkodnék. de egyedül semmi kedvem hozzá. kibaszottul sajnálom, mert mérhetetlen hiányérzetem van Tigrisék iránt, de ezt most kihagyom. tulajdonképpen már megy a koncert, mikor ezeket a sorokat írom. szóval baszhatom.
inkább pihizek.
holnap elvileg már tényleg megyek a szépművészetibe, kiállítást nézni, meg randizni... ma nagyon kedves sms-t kaptam attól a fiútól, akivel ezt tervezzük, kb. 2-3 hete. kíváncsi vagyok, hogy most összejön-e...
ahhh... annyi pasi van most képben, annyi várakozik arra, hogy találkozzunk... elvileg hétfőn is lesz egy randi, egy másik pasival meg valamikor a héten... remélem, hogy a bőség zavara fog fennállni és nekem kell majd választani közülük, mert majd mind nagyon jó lesz és odalesznek értem. azt akarom, hogy kicsit teperjenek a pasik utánam. hogy csillantsák meg, mennyire akarnak engem.
csak akkor majd tudjak okosan dönteni...
legjobban persze a sárkány-oroszlán pasi izgat, aztán persze lehet, hogy mégsem kellünk majd egymásnak... ki tudja... minden a jövő zenéje... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése