vasárnap, december 16, 2007

előkarácsonyoztam

tegnap, ahogy Nyúl is megírta... tény, hogy csak mértékkel csíptem be. az a szilvapálesz ütős volt, de azért toltam kettőt, najó, másfelet, mellé meg sok-sok forraltborocskát.
kaptam szép mécsestartót Gibibabától, én meg Edinek ajándékoztam hasonló szösszenetet, gyermeteg mintázattal. :)
jó volt velük lenni, szeretem, hogy lehet velük mindenféléről beszélgetni, értelmes dolgokról is. és az Olvass-Hallgass cd-t is végigküzdötték, szinte szó nélkül... zsír. :)
ma 11 körül ébredés, 1-től Tesómmal shoppingolás. persze megint nagyrészt magamat leptem meg, de azért némi ajándék is sikeredett. aztán felmentünk hozzájuk, befestette a hajam (nem is lett szar), megvacsiztunk és hazajöttem.
G. még nem jelentkezett... folyton rá gondolok... kivagyok... :(

1 megjegyzés:

  1. Behoztam a munkahelyemre a kis mécsestartót, hogy gyakran láthassam. Vidám pillanatokat szerez, tegnap például a geometriailag tökéletes ajándékcsomagon lepődtünk meg Nyúllal. Az Olvass + Hallgass cd-t meg a kocsiban hallgattam egy másfél órás úton, és képzeld, Kipe csak a negyedik számnál kért meg, hogy hajítsam ki az ablakon :) De nem tettem ilyet.

    VálaszTörlés