vasárnap, december 23, 2007

most pedig

"normális" poszt következik. tudok olyat is, nemcsak a hülye álmaimról írok. :)
nos, 10 helyett fél 12-kor bírtam felkelni. gyorsan feldíszítettem a fenyőfát, nagyon szép lett!!! csak az égősort meg a gömböket raktam rá, így is telelett. de nagyon szép. a macska már persze az alsó gömböket megtámadta, remélem, nem bontja le az egészet, mire hazaérek.
össze kéne pakolni, aztán meg indulni haza. nem is tudom, mikor, melyik vonattal menjek... szerintem egy későbbivel, ahhoz elég 4-kor elindulni itthonról, addig még van egy kis időm összeszedni magam. olyan jó lesz már látni a szüleimet... juhuhúúúúúúj.... úgy hiányoznak...
TG még nem jelentkezett, mondjuk ezen nem lepődök meg, én se írtam neki, erős voltam és kibírtam. pedig tegnap este nagyon sokat gondoltam rá. már a kezem a telefon gombján volt, hogy küldök neki egy vágyakozó sms-t, de nem, mégsenem. nem írtam.
G. se írt tegnap óta. mindenki karácsonyra készül. megértem. na, mindegy. én is elhúzok a városból. el innen a jó levegőre, a családhoz.
háhá, jut eszembe, megint fogytam!!! tarararaaaaaaa!!!! igaz, tavaly karácsonyra szerettem volna ezt a súlyt elérni, de még most sem késő. szépen, lassan, fokozatosan meglesz az eredménye a kínszenvedéseknek... :)
most akkor be is fejezem az írást, szerda estig nem leszek net/blog/laptop közelben, talán nem is fog ártani egy kis elszakadás...

Minden Kedves Olvasómnak, Barátomnak és Ellenségemnek nagyon boldog, békés Karácsonyt kívánok!!!
Vigyázzon mindenki magára és szeretteire...

Szeressétek egymást, egyetek jókat, beszélgessetek sokat!!!!
És csináljatok sok-sok gyermeket!!!!
Make Love, Not War!!!!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése