vasárnap, december 02, 2007

este

sikerült szépen beállnunk Bétával. megittunk egy csomó vodkát meg pálinkát. :) éjfél után ment haza taxival. aztán még nekifogtam a Viasaton nézni a Pret-A-Porter c. legkedvencebb filmemet, persze hajnali 2-kor kezdődött. az első reklámig bírtam, aztán betakarodtam aludni. délben keltem fel.
ma ugyebár mentem volna múzeumba, de a srác nem jelentkezett, pedig tudja a számom. én meg nyilván nem fogok rákérdezni. majd ha fontos lesz neki, akkor keres.
pihengetve töltöm a napom. chatelgetek, beszélgetek.
nemrég hasított belém a felismerés, hogy holnap be kell mennem a gyárba, leadni a számlám. én hülye, tegnap odaadhattam volna Bétának, hogy vigye be. ehhh... semmi kedvem betenni oda a lábam. picsába.
pasikellpasikellpasikellpasikell.
szerelmesakaroklenniszerelmesakaroklenniszerelmesakaroklenni.
grrrrrr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése