csütörtök, december 13, 2007

alig aludtam

olyan kómás vagyok, hogy az nem igaz...
lefeküdtem fél 1 körül, de csak vigyorogtam az ágyban, meg gondolkodtam... G-n... ki máson? mi máson??? :)
1:40-ig bírtam a forgolódást, akkor felkeltem, dohányoztam, zenét hallgattam, aztán vissza az ágyba... 3-kor még simán nem aludtam. 8-kor meg szólt az ébresztő... botrány. :( alig látok ki a fejemből. végül 9 körül sikerült felkelnem.
Mikivel (Mike... mindegy) ma találkozom. kb. 1 óránk lesz ismerkedni... valahogy már rohadtul nem érdekel... ez van... :)
G küldött reggel levelet, hogy milyen csini vagyok, meg ilyesmi... :) most persze nem ír, biztos el van havazva. persze most már csak az ő levelét várom, ha Miki ír, csak unottan megnyitom és válaszolok...
ja, hát este mégse festettem hajat, talán ma, vagy holnap... még nem tudom. mindenesetre időszerű lenne már...
és persze dolgozgatok, itthonról... jaj, de rühellem... de most ez van... szerintem 5 forintot se fogok vele keresni, de mindegy. addig se uncsizok.
báááááááár... aludni azt mondjuk tudnék... :)
látni kellett volna, hogy tegnap, miután becsuktam az ajtót G mögött, eleresztettem egy hatalmas vigyorral egybekötött néma sikolyt, majd futkározni kezdtem a lakásban, vagy inkább repkedni... az örömtől... macska csak nézett, hogy mi történt velem... megint megőrültem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése