szombat, december 22, 2007

és még azt

el is felejtettem, hogy mikor kijöttünk a hálóból, akkor egy hatalmas macskafos várt a szőnyegen. ez a hülye dög még azt is ideprodukálta. csoda, hogy volt annyi lélekjelenlétem, hogy ügyesen feltakarítottam gyorsan. TG szerintem észre se vette. persze még behaluztam, hogy a szőnyegen a minták is macskafosok, de amikor közelebbértem, akkor rájöttem, hogy azok csak minták.
TG-n Vad Fruttik póló volt... jut eszembe... ez már egy fél orgazmus... :)
és itt a videó, amin a legnagyobbat röhögtük. megjegyzem, csúnya szavak hangzanak el benne, megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánlom. cserébe Mucsi Zoltán édesanyanyelvi szárnyalása hallható. (igazából bespanyolozva sokkal nagyobbat ütött, de azért így is értékelhető, főleg, ha először nézi az ember. Gyuszónak különösen ajánlom a figyelmébe!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése