csütörtök, január 31, 2008

velem mindig történik

valami... :)
utazok a villamoson, hazafelé. Rákóczi térnél járunk, a nyitott ajtóban állok, Belgát hallgatok, szokásos hiperaktív mozgás, éneklés, napszemcsi (este 5-kor). nézek kifelé. ott áll egy autó, benne egy jó pasi. engem néz. egyszercsak feltartott hüvelykujjával jelzi: "jó csaj vagy!" és mosolyog. majd int a fejével, hogy szálljak be mellé a kocsiba. én meg csak mosolygok és a fejemmel nemet intek. tovább mosolyog és mutatja, üljek már be mellé. én is vigyorgok, aztán az ajtó becsukódik és elindul a villamos.
egyszerűen nem tértem magamhoz... :) hát tényleg jócsaj vagyok, basszameg. :)
közben beléptem itthon msn-re. ésssssss... DJ üzenete várt!!! hogy a hét végéig melózik mint az állat, de ha gondolom, akkor a hét végén nyomhatnánk valami partyt. :) juppiiiiiiiiii!!! írtam neki, hogy gondoltam a melózást, és persze, partyzzunk, telefonon elérhet bármikor.
most meg 6-ra Mérnök jön melegszenyázni. mondtam neki, hogy én tévézni akarok, mert pont ma lesz 2 olyan film a tévében amit imádok!!!
az egyik 7-kor a Dunán: A boldogság színe, Viczián Ottó játszik benne többek között, majd 9-kor az M2-n a Simon Mágus. ma művészfilmes estét tartok, ha el nem alszok. na, nem, éppen egy vödör kávét döntök magamba, szóval biztosan nem. :)
háhhh... ez egy szép nap... hülyére dolgoztam magam a héten, megérdemlek egy szép estét, meg egy klassz hétvégét... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése