szombat, január 26, 2008

azon túl

hogy kibaszott ideges vagyok R miatt, most meg hülyére aggódom magam.
küldtem neki egy smst az előbb dühömben, hogy: "remélem jól sikerült az éjszakád. kösz, hogy megint átbasztál." semmi reakció. most felhívtam és még mindig nem veszi fel. átfutott az agyamon, lehet, hogy történt valami vele az éjjel, összetörte magát kocsival, vagy mit tudom én, és azért tűnt el. és most ezen esz a penész. tiszta ideg vagyok, megőrülök amíg nem jelentkezik.
persze, biztos ki fog derülni, hogy semmi baja nincs, csak tényleg valahol/valakivel kurvajól érzi magát, vagy baromi jó volt az éjszakája és most alszik ezerrel, de amíg nem tudom, hogy mi van, addig nem bírok nyugodni.
a faszt bele már az egészbe, hogy mindig van kattognivaló. picsába.
mindenesetre a rossz érzés nem múlik. nem tudok lehiggadni.
kurvaistenmegbasszamáraztabüdöskurvakibaszotteget.
1 óra múlva a mozinál kell lennem. hű, de sok kedvem van hozzá. idegzsábaként jót fog tenni a Macskafogó 2. biztos tudok majd koncentrálni. na, mindegy. megpróbálom összeszedni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése