csütörtök, január 31, 2008

időben

lefeküdtem aludni este, mégsem vagyok kipihent. a macska már hajnali 4 előtt piszkált. megnéztem, hogy kajája még volt, nem tudom miért nem hagyott békén. kicsuktam, de akkor óbégatni kezdett, aztán visszaengedtem.
közben megnéztem a telefonom az idő miatt, ekkor láttam, hogy BT éjszaka küldött egy sms-t, tartalma csak ennyi: "Akarlak"
szegény, eléggé ki lehet éhezve... lehet, hogy majd reagálok rá. bár utálom, hogy csak fél órája van mindig. megmondom neki, ha több időt tud rám szakítani, akkor oké, ha nem, akkor felejtős.
megpróbáltam visszaaludni, nagyjából sikerült is, bár olyan hülye álmaim jöttek, többek között BT-vel álmodtam persze... na, mindegy.
megint és még mindig hulla fáradt vagyok, annyi melóm van, mint a szemét, alig látszom ki belőle. nice. :)
egyéb hím nem jelentkezett. Mérnök az, aki még nem hagy élni. tegnap annyira egyedül éreztem magam, hogy mondtam neki, jöjjön fel, kap melegszenyát. (mert nyavalygott, hogy éhes) de kb. 20 percet tudott volna ott lenni, úgyhogy offoltuk a témát. rohant volna tovább valahova. mindegy. inkább eltakarodtam az ágyba időben. de minek? valaki/valami (jelen esetben a macska) mindig megfúrja a pihenésemet.
nem akarok hétvégén egyedül lenni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése