hétfő, január 28, 2008

jöhetnek

az "én megmondtam" és "én tudtam előre" és a "hülye, lúzer picsa vagy" kommentek. raklappal.
Fotós leves. sms-re reakció zéró. oldalra belépett, egy sort nem írt, nyilván msn-en is letiltott a gecibe, hiszen mondta, hogy egész nap online a munkája miatt, ma mégsem volt az egy percre sem.
kurvaistenmegbassza azt a teliberakott kibaszott eget, hogy minden pasi egy patkány. én meg táptalaja vagyok ezeknek a patkányoknak, mert hagyom magam. szóval én vagyok a legkibaszottabb lúzer picsa a világon.
megint olyan faszságba éltem bele magam, amibe nem kellett volna.
hagyom magam kihasználni, elvarázsolni, aztán meg eldobni. jellemző, tipikus és nem egyszeri dolog ez az életemben.
egy féregnek se fogok elhinni innentől kezdve semmit. még amit kérdez, azt sem. ha 20 éves, akkor sem, ha 35 akkor sem.
mindegyik pasi elmehet a büdös picsába és kúrja telibe ravatalon azt a jó kurva anyját, aki a világra hozta.
el nem tudom mondani, mennyire elegem van... ezekből a tetűkből, meg magamból is.
méghogy a nő választ... az bazmeg. soha. csak addig, míg az ágyig el nem jut vele egy pasi. utána... csak néma csönd és hullaszag.
de annyit nem lehet megírni/megmondani, hogy "figyelj, nekem ennyi volt, ne erőltessük, ami nem méééééén..." ugyebár. csak, hogy klasszikust idézzek. :)
ejnye, csak oda kell jutnom, hogy a gerincoszlop, a normális pasi gyűjtőneve: TG. ennyi. istenem. miért kellett a többiben mindben csalódnom??? és miért kell még az elkövetkezőkben csalódnom??? mert biztos, hogy fogok. bármennyire is fogadkozom, hogy vigyázok, hogy nem eszem kanállal amit mondanak, mégis ugyanabba a folyóba fogok lépni meg százszor, meg ezerszer. már ha fel nem hagyok végre ezzel a görcsölős pasikereséssel a büdös picsába...
a faszért vagyok társfüggő. a faszért. azért. mert ilyen hülye vagyok. azért. meg is érdemlem az összes szenvedést, amit ez a sok geci okoz nekem nap mint nap. én csinálom magamnak a bajt. hát ne keseregjek.
no, nem is kesergek, csak sajnálom, hogy Godzilla végül kimarad az életemből. :) ennyi.
felemelem a fejem és lépek tovább. nem sajnáltatom magam, megérdemeltem mindent, amit ezek a szaralakok műveltek velem.
de ennyi. és ne tovább.
akkor is én vagyok a legjobb csaj a világon és passz. és egyik se érdemel meg!!! egyik se!!!! (najó, kivéve a gyevi Bírót... :D)
áááááhhhhhh... basszameg, hogy mindig van itt valami, ami miatt fröcsöghetek. de legalább van hova és kinek fröcsögni. bár nyilván vér uncsi már. meg nyilván, rajtam kívül ezt már mindenki látta előre.
a jó kurva életbe... tudtam, éreztem, hogy nekem ilyen jó pasim nem lehet... bármennyire is megérdemelném...
szopjon hanyatt ez a Fotós is basszameg. ja, hogy R kartársról már ne is beszéljek. az elmúlt hét faszfeje díjat ő vitte el magasan. az ehetetit pedig Fotós.
de unom már ezt a címet osztogatni. :(

1 megjegyzés:

  1. Komolyan Marion, olyan jó, hogy vagy. Régóta követlek (igen, blogról blogra), te vagy az én napi betevő szappanoperám. Valahol már azt is bírom, amilyen lüke vagy. Eleinte idegesített, nem hittem el, de mostmár egyre jobban szórakoztat. És tetszik. És ha ez neked is jóóóóóó...! komolyan ezen gondolkodok, különben miért csinálnád..
    szerintem pihenjél, de ugye én bele és szólni, nem nem soha :)))

    VálaszTörlés