vasárnap, január 20, 2008

letudtam

az elmúlt 20 percben még egy fontos dolgot. megmondtam Jokernek, hogy off.
persze azt akarta, hogy találkozzunk, beszéljük meg személyesen. elzárkóztam ezelől a lehetőség elől. nem akarok többet találkozni vele. megmondtam neki, hogy egyszerűen soha nem tudnék beleszeretni. erre ő, hogy ezt nem hiszi. hát pedig így van. "nem kell erőltetni ami nem mééééén" ugyebár. :)
holnap este Kaukázus a Kultiban, 42-vel találkozó... remélem, össze bírom szedni magam addigra...
igyekszem terelni a gondlataimat, hogy ne R körül forogjanak. az nem tenne jót. belehülyülnék megint. egyszerűen nem hiszem, hogy lehetne közös jövőnk, hogy lehetne közöttünk normális, monogám párkapcsolat. meg hát azt sem hiszem, hogy ez egyáltalán megfordult-e a fejében. hamarabb szögelne össze újra az ex-menyasszonyával, mint velem. ebben biztos vagyok.
vagy soha ne mondjam, hogy soha??? dedede. jobb lesz úgy, ha így gondolkodom. legfeljebb kellemes meglepetés ér. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése