kedd, január 29, 2008

kettő azaz

2 órát sem aludtam az éjjel. kivételesen nem a macska miatt. otthon sem voltam. :)
lett volna egy randim munka után, de az a srác lemondta. aztán hazamentem, beszélgetni kezdtem egy sráccal. aki Tilosos DJ!!! :) arra jutottunk, hogy este 11-re átmentem hozzá. 5 percnyire lakik tőlem. :)
egész éjjel zenét hallgattunk, meg videókat néztünk, boroztunk, meg dumáltunk. ülök, beszélgetünk, egyszercsak megszólal: "hú, neked olyan szép szemeid vannak... (mindezt minden átmenet nélkül) általában csöcsökkel szoktam beszélgetni, azt szoktam nézni, de neked olyan szemeid vannak, hogy kész vagyok, nem tudok máshova nézni... hú, pedig megfogadtam, hogy ma nem bókolok neked, de nem bírtam ki..."
aztán belépett msn-re valami miatt, de nem rejtve, mert elbaszta, erre valami haverlány kezdett neki írogatni. erre visszaírt: "bocs, de éppen csajozok...." (itt írt még valamit, de nem láttam rendesen, igazából nem is figyeltem a monitort, csak véletlenül pislantottam oda) a lány nem hagyta békén, erre beírja "bazeg, itt ül mellettem álmaim nője, én most tényleg nem érek rá..."
pfffffffff... azt hittem lehidalok... hajnali 5-re értem haza. hazakísért. nem akarta, hogy a nyócban egyedül kolbászoljak. kaptam tőle zenét, meg egyéb apró ajándékot. szigorúan csak puszival volt az elköszönés.
5-kor lefeküdtem, 7-ig aludtam. azt hittem, besírok mikor fel kellett kelni. whááááááááááá!!!!!!!! kész... csak ezt a napot éljem túl.
este még beszéltem Fotóssal is. azt mondja, el volt havazva, és hogy meg akar dugni. mondtam, hogy még mindig nem lehet, felejtse el, de átjöhet, a társasága ellen nem tiltakozom. (akkor még nem tudtam, hogy DJ-vel fogom tölteni az éjszakát) aztán még beszéltünk arról, hogy ő nem komoly kapcsolatot keres, igazából ő maga sem tudja, hogy mit keres. de jópofa volt, kicsit lenyugodtam. ja, és ülök DJ-nél, erre hajnali fél 4-kor hív Fotós. kinyomtam. nem tudom mi a francot akart. egyszerűen fogalmam sincs. ha annyira fontos, majd elmondja. de nem akartam felvenni. nem olyan volt a szitu.
ja, és este még megtalált bipoláris Mérnök is. hogy találkozzunk, meg szexeljünk, meg mit tudom én igazából, hogy mit akar. mert hogy utánam nem volt nővel (tavaly tavasz óta!!!), mert én voltam a legjobb, és hogy akkor más minek. beszélgettünk férfi-nő kapcsolatokról is, annyira nem hülye ám ez a kölök, de akkor se kéne, ha aranyból kiöntenék... a nyomulása persze tetszett. :)
basszameg... DJ nagyon helyes, 28 éves srác. eredetileg soproni, ami tök jó. mármint, hogy nem született fővárosi. és kurvajó zenéket tol. és 800GB zenéje van. legközelebb egy külső egységgel megyek... :) úristen, mikor mentem hozzá... áhhh... nem akartam elhinni... bazmeg... egy ilyen emberrel találkozhatok... kész... nem vagyok ám biztos benne, hogy engem keres, mert mutatta exnőinek a képét.. háttttt... mind fotómodell kb., és hát nem hiszem, hogy a szemeim miatt megkívánna valaki, és cserébe nem foglalkozna a többivel. oké, a szemeim nagyon szépek, de hát nem csak szemekből állok. :)
amúgy kurva szarul vagyok, mert tegnap este 6-tól, kb. 10 óra alatt elszívtam egy doboz cigit. boaaaaaaaaa...
istenem... csak ezt a napot éljem túl... :)

1 megjegyzés:

  1. nyenyenyeeee luvernyák
    fotosokkal kezdeni az az én reszortom bakker :))))
    tru

    VálaszTörlés