kedd, január 15, 2008

fura dolog történt

ma velem... egy srác írogatott már nekem az egyik oldalon. hogy mi már chateltünk egyszer és hogy nem emlékszem rá??? fogalmam se volt ki az. aztán ma írta, hogy tegnap látott az oktogonon 5 és 6 között. mondom, simán, hiszen pont ott voltam. és hogy még rá is néztem, illetve rápillogtam. :) kérdeztem, hogy miért nem szólított meg??? azt mondta, majd máskor, mert beszálltam a villamosba. utánam akart jönni, de aztán mégsem.
tök fura volt az egész. mindenesetre holnap találkozunk az Oktogonon. este felhívott, 10 percet beszéltünk. érdekes figura, majd kiderül...
5 előtt meg Kamionsofőr hívott, akivel elvileg vasárnap találkozom. egész addig beszélgettem vele, míg oda nem értem az FM-es randira. nah, FM-mel beültünk egy kávéra. 10 percig bájcsevegtünk, addig csak szürcsölgette a kakaóját. aztán rákérdezett, hogy tetszik-e nekem. erre én megmondtam: "nem akarlak hitegetni, de nem vagyunk egy hullámhosszon..."
erre bedöntötte a kakaót, majd pár perc múlva fizetett és elindultunk. kb. fél óra volt az egész. :) jobb is. de legalább megadtam az esélyt. :)
de a legdurvább... áhhh... nem merem... mindegy... holnap úgyis kapok a pofámra... végülis a teljes sztorit kettőnkön kívül úgysem ismeri senki. nos... Joker... hm. levelezünk. telefonon is beszéltünk. találkozni fogunk. legyen elég egyelőre ennyi. totál szerelmes. meg persze húz ezerrel, mert megbántva/átverve érzi magát. hozzáteszem, jogosan. áhhhh... bonyolult ügy. nem tudom mi sül ki belőle. de péntekre már okosabb leszek valamivel. whááááááá... teljesen meghülyített...
najó, teljesen még nem, de ott állok a küszöbön. mindegy. igyekszem visszafogni magam.
basszus... annyi és olyan jó pasi áll most sorba, hogy hihetetlen... egyszerűen csak kapkodom a fejem... mindenki engem akar... mjiafaszvan????
már előre rettegek, ha döntési helyzetbe kerülök... hogy jól döntsek... istenem... adj nekem sokkal több bölcsességet és tapasztalatot a kapcsolatok, a férfiak terén, mint ami van... kérlek...
a korona persze a mai napon, hogy Viki felmondott. fuck. egyik szemem sír, a másik meg üveg... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése