kedd, január 08, 2008

jókedvem

továbbra is töretlen. ma megint szökdécselés, táncikálás, boldogságosság...
mi van velem??? nem is szedek semmit... :)
beszéltem a Tesómmal, mondtam neki, hogy milyen happy minden, mondta, hogy oké, de ez az állapot tartson is ki sokáig!!! mondtam, hogy ki fog tartani. muszáj. máshogy nem lehet...
ja, erről jut eszembe... a Drága, Egyetlen Tezsvíremnek nagyon-nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok!!!! :) ugyan nem olvas, de azért biztos, ami biztos, nem felejtkezem el róla itt sem.
egyébként pedig az Élet szép, sőt gyönyörű és csodálatos, és én magam vagyok a legnagyobb Csoda benne...
és ez nem egy terápia, ezt tényleg így gondolom. önállóan, magamtól.
ennyi.
:)

1 megjegyzés:

  1. köd van és hideg
    geciszar tél. mitől lenne ez SZÉP???
    nyúl

    VálaszTörlés