szerda, január 30, 2008

megoldódott

mindkét rejtély. a ceruzám meglett, Ákibácsi megtalálta. aztán meglett itthon a cigarettám is. a játszósnadrágom zsebében volt. úgyhogy nem a macska volt a hunyó.
folyomány: meghagytam az életét. nagylelkűség ójeeeee. :)
az persze tény, hogy nem tudnék nélküle élni, szóval még ezt a brekit is lenyeltem volna miatta. most telezabált hassal durmol mellettem. én meg telezabált hassal punnyadok mellette. idill.
DJ-re vágyom. a személyére. a zenéjére. meg egy spanyolra. vagy kettőre. meg arra a fincsi borra, amit ittam nála. miért nem híííív??? wháááááá... utálom ezt a várakozást... :(
lehet az, hogy a blog miatt falcolt be? lehet, hogy arra vár, én keressem? lehet, hogy csak hülyére dolgozza magát és azért nem keres?
kérdés egymás hegyén, hátán.
kezdem unni a kérdéseket is már... persze ha egyszerűbb lenne az életem, akkor meg azt unnám... nem lehet rajtam eligazodni... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése