hétfő, január 28, 2008

így jár

az ember lánya, mint én, ha "unatkozik" és nem bír magával.
több, mint egy órája elküldtem mégis egy sms-t Fotósnak. semmi extrát, csak annyit, hogy happy monday, what's up, that's all. természetesen semmi válasz nem jött. most persze verem a fejem a falba, mert hülye picsa vagyok és még sorolhatnám.
jó, még nem kapálom el, de szarul indítottam, ez tény. picsába. picsába. picsába.
még az a szerencse, hogy így legalább nem hazudtolom meg önmagam. senki sem lepődik meg, hogy ilyet tettem, hiszen erről vagyok híres.
istenem... valaki kobozza el tőlem a mobilomat és mindenféle kommunikációs eszközt takarítson el a közelemből. utálom, hogy ilyen gyenge szar vagyok. :(
na, mindegy, de legalább szép... gyenge, de szép csaj. ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése