szerda, május 07, 2008

a túlgyorsítás kényszerpálya

megmondta ezt már Barcs Miki is...
totál kész vagyok... ez a kialvatlanság... nagyon durva... nehéz a fejem, remeg a szám széle, be vagyok lassulva, elnehezedtek az ujjaim, a kezem, szédelgek, erőtlen vagyok... nem tudom, ma mikor érek haza, de nyilván éjfél előtt nem kerülök ágyba... így viszont lesz megint legalább 6 órám, hogy aludjak... ami persze zéró jelen pillanatban, mert már tényleg a végét járom az erőmnek.
holnap biztosan az lesz az első dolgom, ha munka után hazaérek, kb. 5-kor, hogy lefekszem aludni. ez így nem mehet tovább.
hogy ne mondjam, a lakás totál romokban hever, a héten semmit nem csináltam, mindent elhanyagoltam. nem lesz ez így jó... ultragáz...
de hogy holnap délutánig hogy bírom majd ki???? na, az egy kérdés... az lenne a meglepő, ha mondjuk reggel beérnék, nem késnék el, nem aludnék el.
viszont ha a délelőtt folyamán nem posztolnék, akkor vagy még otthon durmolok, vagy meghaltam... túllőttem magam ébrenlétből. ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése