hétfő, május 05, 2008

már látom magam előtt

ahogy ezen post olvastán trú azt mormolja maga elé: riheeeeeeeeeeeee :)
nyihaha!!! :)
merthogy kivel is töltöm a ma estémet???? dobpergés-dobpergés...
KÉMÉNYSEPRŐVEL!!!! tadadadadaaaam!!!! :)
fél 5 után hívott, hogy mizu, meg izé...
addig-addig kerülgettük egymást, míg kibökte:
Ő: "Te, nem kéne innunk egyet?"
Én: "De, mindenképpen."
Ő: "Mikor?"
Én: "Öööö..."
Ő: "Most? Ma?"
Én: "Pont ezt akartam mondani!!"

áh, nem adtam könnyen magam... áh... dehooooogy... :) de LESZAROOOOOOMMMM!!!!! :)
egyébként az egész úgy volt, hogy a Tesómmal fecsegtem a diétáról. tapasztalatcsere, meg ilyesmi, amikor várakozó hívásként megjelent a kijelzőn ez az ember... erre benyögtem a Tesómnak a mondat közepén: "öööö... bocs, most le kell tennem..." és puff, kinyomtam. átvettem Kéményseprő hívását.
mikor lebeszéltük az estét, már az Oktogonon ugráltam a villamosmegállóban. :) egyből visszahívtam a Tesómat. mondom neki mi a szitu. erre néma csönd. mondom: "mi van? számolsz visszafelé 20-tól?" erre ő: "nem bazmeg, 150-től!!!"
merthogy mostanában ez járja nálunk. mondok neki valami vadat, ő meg hogy ne gázoljon belém nagyon, vagy ne tromfoljon le nagyon, vagy ne küldjön el a sunyiba nagyon, inkább számolni kezd míg lenyugszik és utána szólal meg. a faszságaim fokmérője innentől kezdve már csak az, hogy mennyitől kell visszafelé számolnia. :)
a villamoson persze vigyorgás, szakadó esőben táncolva hazajövés, éneklés... nem sorolom... szokásos öröm, bódottá'. :)
holnap meg randi elvileg azzal a fiúval, aki abból a 7-ből maradt. márminthogy a 7-ből összesen 3 potenciális jelölt maradt. akivel kölcsönös a szimpátia levelezés és fotó alapján. ja, meg telefonbeszélgetés alapján. döglenek értem a pasik, hát mi bajom lehet?????????? SEMMI!!!! 
SUNSHINE. HAPPY. THAT'S ALL. :)
NA KI A KIRÁLY????? :) KI A KIRÁÁÁÁLY??? MARIOOOOOOOOOOOON!!!!!!!! :)
wháwháwháááááááá!!! most még eszek, rendbekapom magam, aztán tiplizek. :) izgipókság, 1 éve nem találkoztunk. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése