szerda, május 21, 2008

nem gondoltam volna

hogy ma jelentkezni fog. mármint Repülős. de a szokásos reggeli sms nem maradt el mégsem. így szólt: "Jó reggelt! Nagyon elbaszott nap volt a tegnapi, a mai sem ígérkezik jobbnak, az estét leszámítva... Nem leszek csúcsformában... Szép napot! Puszi!"
hát nem édes??? :) éppen ma hajnalban döntöttem el, hogy nem nyomulok, hogy visszaveszek az arcomból, hogy nem zaklatom stb. elsősorban, hogy nem írok neki addig amíg ő nem, illetve nem nyaggatom találkozás miatt, amíg ő engem nem kérdez, hogy mikor. úgy gondoltam, ennek szellemében, ez a nap úgy fog eltelni, hogy egyáltalán nem kommunikálunk. aztán tessék. csak eszébe jutok. csak gondol rám. csak ír... :)

amúgy velem semmi extra. tegnap este fél 6-kor lefeküdtem aludni. fél 3 körül ébredtem fel, végighallgattam a vihart, 4-kor felkeltem dohányozni, aztán visszaaludtam, majd reggel 7-kor nagynehezen kikecmeregtem az ágyból.

egyéb betegség nincs. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése