csütörtök, május 15, 2008

minek nevezzem azt

amikor fogja a kezem séta közben, amikor csókol a villamos megállóban, folyamatosan csókolózunk a villamoson... úgy néz rám, hogy elolvadok... minek nevezzem ezt???
évek óta nem volt arra példa, hogy én nyilvános helyen csókolózzak, pláne nem a villamoson. kb. két éve nem történt velem ilyen. most meg... így, innen nézve egészen más látni azokat a párokat, akik szintén ezt teszik. eddig frusztrált, ha összebújó párokat láttam, de már elmúlt...
én nem tudom mi van...
de az a legfurább, hogy én igazából még nem érzek megőrülést... vagy nem tudom mit érzek. valami langyosat... egyelőre... kedvelem, nagyon jó vele lenni, imádom, hogy olyan cuki, hogy gyengéd, hogy hálás, hogy intelligens... mégsem vagyok megőrülve. és ez aggaszt.
najó, tegnap a két kezemet a számra kellett tapasztanom, hogy ne mondjam ki: "jó veled..." nem akarom elkapatni. jó, hát ő sem szavakban kényeztet... nem mondja, hogy szép vagyok, hogy kíván, hogy jó velem lenni... ámbátor benne van a szemében, a mozdulataiban, a mosolyában...
jujjjjj... tegnap a mozi előtt találkoztunk. már ott volt. már addigra a jegyeket is megvette. nézegettük a cédéket, könyveket. aztán beültünk. végig kézenfogva néztük a filmet. ha nem fogta a kezem, akkor simogatott. mozi után haza, beugrottunk boltba cigiért meg ásványvízért. ahogy a boltból sétáltunk, automatikusan megfogtam a kezét. aztán gyorsan elengedtem: "jaj, bocs, nem erőltetem... csak véletlen volt..." kommenttel. csak mosolygott.
hazaértünk. kávézott, evett. én közben letusoltam, átöltöztem Sporty Spicenak. :) kicsit belenéztünk az UEFA döntőbe, de rém unalmas volt, inkább bekocogtunk a hálóba. szeretkeztünk. kétszer. dohányzás, majd alvás. összebújva, kéz a kézben.
reggel nagyon nehezen felkelés, én megint az ágyba vittem neki a kávét (jujjjjj!!!), ébredezés, pislogás, cigarettázás.
villamosig kézenfogva. megállóban smár. villamoson ölelkezés, folyamatos csókok, puszik, simogatások.
legközelebb holnap este találkozunk. jön ZP-be, Copy Conra. aztán nálam alszik jól. :) onnan megy dolgozni. varázslat.
mit mondjak még? némi káosz uralkodik a fejemben. nem tudom hovatenni ezt az egészet. nem tudom, mi történik velem. nem tudom, mit csináljak, hogyan viselkedjek. igazából azt se tudom, miért nem jön még nálam a megőrülés. jajjjj...
tiszta tini feeling... :(

1 megjegyzés:

  1. hatalmas JÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJ
    :) trú

    VálaszTörlés