csütörtök, május 15, 2008

mégsenem jön

holnap Repülős a ZP-be. lemondta. elfelejtette, hogy már van oda programja. cserébe szombaton akar velem találkozni. visszafogott sms-ben közöltem vele, hogy a szombat egyelőre jónak tűnik. még csak azt sem írtam, hogy sajnálom a holnapot.
valahogy tényleg nem érdekel annyira...
Vikiéknek be akartam mutatni, de most ez így kimarad, leginkább ez zavar. legalább nyugton bulizhatok nélküle. :) meg alhatok nyugodtan szombat reggel, nem kell vele fél 6-kor felkelnem. :) délig punnyadás. :)
trú szerint jobb, hogy nem vagyok ráizgulva annyira, így legalább nem cseszem el. lehet, hogy aztán ezzel cseszem el, hogy annyira nem érdekel... nem tudom...
de ha egyszer nincs semmi???
titkon reménykedtem tegnap, hogy egy szál rózsával fog várni a mozi előtt... persze, ez az én kis buta fejecskémben fordul csak meg... annyit a romantikáról, hogy a moziban egy doboz óvszert nyomott a kezembe, hogy rakjam el, még mielőtt elhagyná... deszép. látom én, hogy ez csak egy szexkapcsolat... (de legalább nekem is jó lenne végre...) nem is tervezek vele a nyárra... semmit. semmi fesztivált, vagy koncertet. ki tudja, hogy besokallok előbb, aztán meg bukok mindent... a Sziget az amúgy is alap, a többi meg majd vagy lesz, vagy nem...
vagy vele, vagy mással... majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése