szerda, május 07, 2008

egy este két randi

ez a mai program...
fél 7-kor Jogászfiú, 9-kor másik srác (sejtésem szerint ő is történész...). ők a kommentelős emberkék, a fvtr blogról. :)
hogy ne mondjam, tönkre vagyok... be vagyok lassulva a fáradtságtól. banánt majszolok, már a fülemen jön ki, de ma végre szénhidrát nap van, déltől lehet enni fincsiségeket, mértékkel.
tegnap este kicsit bűnöztem (máris... a 2. napon...), nem tudtam megállni, hogy ne zabáljak az asztalon heverő avas ropiból... szép... kemény csaj vagyok... azzzzz... :(
viszont jó hír, hogy a macskáról elmúlt a rontás végre. teljesen nyugodt estét és éjszakát töltöttünk együtt. na, mondjuk tőlem aztán a csillagközi invázió is megkezdődhetett volna az éjszaka folyamán, akár az ágy végénél is, akkor se vettem volna észre, úgy aludtam. :)
basszameg, öregszem... be kell látnom, hogy zéró alvással egyszerűen nem működök már jól... picsába... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése