péntek, május 30, 2008

egész délelőtt

egy merő görcs volt a gyomrom. csak az járt a fejemben, hogy lemondja, tuti lemondja, nem fog jönni stb. éppen nyitottam meg a levelezést, hogy megírjam ezt posztban, amikor csergett a telefon. az én Cukorborsócskám hívott... :D hogy szanaszéjjel rohangálta magát és hát nem tudja mikor ér ide. de jön. és hogy kurvára elege van a mai napból.
szóval jön. én meg, mondhatni, szép vagyok és kívánatos. nem sokat tudtam tenni reggel az ügy érdekében, mert 5-kor felkelni elég kínkeservesen sikerült. viszont a körmöm csodaszép barbirózsaszín lett... jujjj... nagyon cica lettem. :) és tökre tetszik!!! szolid, de mégis nagyon szép és egyedi és csajos. szóval jó választás volt. :)
jövő hét pénteken megyek fodrászhoz. tolom a diétát ezerrel. na, mondjuk a hétvégén, anyuéknál nem lesz egyszerű tartani, de már szóltam nekik előre, hogy készüljenek fel, nem fogok sokat zabálni. meg nem össze-vissza. remélem, tudok vigyázni az arcomra. :)
evés helyett inkább napozok majd. szépségesszép akarok lenni, mire Repülős hazajön. szép haj, szép kéz, szép bőr, és még fogyni is kéne addig. a 2 hét sokmindenre elég. :)
le kell foglalnom magam, különben megőrülök nélküle. már most rosszul vagyok, ha belegondolok... de nem is kezdem előlről.
TG persze megmondta tegnap este, hogy úgyis be fog ficcenni valaki a két hétben. én meg most ezennel ünnepélyesen megfogadom, hogy nem ficcen be senki. jókislány leszek és passz. várok az én kicsi Cukorborsómra türelmesen.
hú, este egy csomót dumáltam TG-vel, aztán muszáj volt kicsapni, mert már 3-4 hete nem... szóval nekikészülődtem és egyszercsak hihetetlen finom ganja illata csapta meg az orrom... háhhh... rohantam az ablakba és ott szippantottam mélyeket. nem tudom honnan jött az illat, de örültem neki, hogy ilyesmi nemcsak tőlem terjenghet. :) laknak még jófejek rajtam kívül a házban, asszem ideje lesz felkutatnom őket.
jah, valamelyik reggel, kedden, mentem le a lifttel és néztem magam a tükörben. ahogy kinyílt az ajtó és kiléptem, még akkor is néztem hátra, néztem magam, hogy mekkora a seggem (egyre kisebb és formásabb, jelentem, ezt egyébként 76-os is megjegyezte még a múltkor), stb. zene szólt, így nem hallottam, hogy 3 srác éppen ott áll a lépcső aljában a lift mellett. wow. rájuk mosolyogtam aztán elhúztam a csíkot. :)
ma csak és kizárólag táblázatokat, kimutatásokat, statisztikákat gyártok itt bent. egyszer tényleg egy excel függvény fog megölni. valami jó hosszú HA függvény. kikúszik a monitoromból, rátekeredik a nyakamra és egyre szorosabbra fonja magát körülötte. én meg csak kapálózok, de nem bírok vele. pár percen belül élettelenül koppan a fejem az asztalon...
hm. pedig nem is nézek horror filmeket. legalább is nem sűrűn... :)
no, most eszek, aztán dolgozok még kicsit, majd húzok haza. időközben Repülőssel is koccolok. fúdejó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése