szombat, május 17, 2008

javítanék a statisztikán

amit az előbb írtam. mert utánaszámoltam.
szóval. az elmúlt két évben (2006. 06. 01-től számolva) volt 25 pasi, akivel lefeküdtem. Repülős a 25. szerintem ez nem véletlen. meg az se, hogy pont az 5. házassági évfordulómon ismertem meg. mármint személyesen. hogy akkor találkoztunk először. túl sok a kerek szám, a fordulópont ahhoz, hogy kellőképpen nagy jelentőséget tulajdonítsak neki.
a 25 pasin kívül volt még 3, akivel csak a mikrofonpróbáig jutottam.
volt még kettő (a két egri kirándulásom alkalmával), akikkel csak összegabalyodtam, csókolóztam.
és hát van 2 pasi, akivel még az elmúlt 2 év előtt szexeltem (az exférjem és egy RoboGo becenevű srác).
szép kis mérleg... :)
nem bánok egyébként semmit. egyiket se bánom, hogy megtörtént. talán Dr.BI. na, azt nem kellett volna. (a Tesóm még mindig nem tud róla... nem mertem elmondani...) de hát ő meg egyrészt 10 éve álom, hogy "meglegyen", másrészt meg kellett bizonyosodnom róla, hogy tehetségtelen. hogy ne vágyódjak utána. neki meg arról, hogy én viszont tehetséges vagyok és vágyódhat eleget élete végéig. :)
azért fura, hogy némelyik pasinak mekkora arca volt, hogy hű, micsoda numera ő az ágyban, aztán akkora csalódás lett, hogy... pffff... :D
akit bánok, hogy kimaradt, az egyrészt TZ. de ő már sohasem tudja meg, milyen jó vagyok. ezt ő szúrta el.
másrészt TG. mert igazából a pennáját még nem mártotta belém soha. azért persze őt is a "szexeltem vele" kategóriába soroltam, mert történt egy s más, ami miatt azért oda illik sorolni. :) azért arra a pennára még beneveznék... jujjjjjjjjj... :)
hogy nekem semmi sem elég... ehhh... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése