szombat, május 17, 2008

korán kipattant a

szemem ma reggel. konkrétan úgy 7 körül. 10-re haza is értem... :)
de csitt!!!! ;)
alapjáraton az volt a terv, mivel mindenki offolta az esti ZP-t, hogy jól betépek és végigőrjöngöm a Popdarálót itthon, egyedül.
ehhez képest Deszkás hívott negyed 8 körül, hogy van-e kedvem hozzá... és volt. 9-re már Csepelen is voltam. mocskosmód beszívtunk. omg. nagyon-nagyon. :)
aztán valami akkorát szexeltünk, hogy az nem igaz... hogy ez mit művelt velem??? hát kész... persze most se sikerült a csúcsra jutnom, pedig próbáltam elengedni magam, meg tényleg nagyon jó volt minden, de végül mégsem jött össze. neki viszont igen. akkorát élvezett... úristen... azt hittem ránk szakad az ég... szóval ettől nekem is jó volt. azt hiszik a pasik, hogy ha a nő nem megy el, akkor nem is élvezi, vagy akkor nem ér semmit az egész. pedig igen. én azt is élvezem, ha a partnerem engem élvez, tőlem élvez el, attól, amit én nyújtok neki. számomra az is kielégülés. legalább lelkileg. :)
aztán még beszélgettünk egy kicsit. kiderült, hogy Deszkás már 100 nőn van túl... nem véletlen, hogy ilyen fejlett a szexkultúrája... hmmmm... az összes eddigi pasimat elküldeném hozzá tanulni egy kicsit. :) najó, meg legalább akkora farkat is növesztenék néhány volt pasimnak, mint neki van. nem mondom, hogy nem volt nála nagyobbal dolgom, de az nem is volt olyan igazán jó. az ő mérete éppen megfelel. ;)

hozzáteszem, Repülőssel közben újra minden oké. volt is lelkifurdalásom mikor Deszkáshoz mentem. picsába. pont akkor küldött Repülős sms-t, hogy akkor mi legyen ma este, amikor készülődtem. ez kicsit odabaszott, de úgy voltam vele, hogy egyrészt még nem járunk. másrészt meg nem akartam megfosztani magam egy újabb élménytől. egyelőre jogom van hozzá, úgy érzem. ez nyilván faszság. meg én vagyok a Világ legnagyobb ribanca... de hát ez van kéremszépen... mondom, hogy nem való nekem a társas élet... :)

tegnap egyébként úgy alakult Repülőssel a dolog, hogy 3-kor küldtem neki smst, hogy remélem kevés a melója, és hogy várom az estét. na, várom a választ. semmi. már eltemettem ezerszer. már persze azt is kinyögtem hangosan, hogy "áhhh... úgysem érdekelt annyira..." tudom, geciség volt... mert ez persze nem igaz, mert majd megőrültem, hogy miért nem válaszol. aztán egyszercsak jött sms. Vikitől. faszom. hogy lemondja az estét. jó. várok tovább. megint sms. albérlőmtől. faszom. hogy csúszik a lakbérrel. jó. várok tovább. megint sms. albérlőmtől. faszom. hogy akkor mikor adja oda a pénzt. jó. várok tovább. megint sms. Repülőstől. :) 30 percet kellett várni rá!!! azt hittem megőrülök... rég volt ilyen hosszú 30 percem... picsába. na, a lényeg, hogy levágta szerintem, hogy nemcsak szexelni akarok vele, hanem úgy általában, vele lenni, mert írta, hogy nézhetünk ma filmet is este. :) úgyhogy újra minden a régi kerékvágásba került. ehhez képest meg jól elmentem este Deszkáshoz... nem vagyok normális... tényleg...

Deszkás egyébként azért törölte magát a társkeresőről, mert nem akart rákattanni. rajtam kívül még egy csajjal találkozott, aki szerinte nem volt egészen normális. meg nem is volt annyira jó vele a szex, mint velem. elmondta, hogy igazából kellene neki tartós kapcsolat, de lusta, hogy tegyen érte valamit. meg hogy már azt keresi, akivel élete végéig. várja, hogy jöjjön a szikra, vagy valami ilyesmi. mondjuk, szerintem, ha valakivel nem próbálja meg, milyen normálisan együttjárni, akkor sosem tudja meg, hogy ő lenne-e az igazi... mindegy. én ezen nem erőlködök. nem hiszem, hogy "járnék" vele... már nem vagyok ebben biztos. de ezek az esték biztosan életem végéig bennem maradnak... ez tuti... és ezért meg kurvára megérte találkozni vele. fura ám, mert ha én voltam az első pufifánk csaj az életében, akkor az azt jelenti, hogy több, mint 100 vékony csajjal dugott. aztán az éjszaka meg mégiscsak olyan bókot mondott, amit szerintem ő se gondolt, hogy egyszer ilyet fog mondani. :) szóval, ugye-ugye, hogy a pufifánkokon is van mit szeretni, kívánni??? ;) hogy nemcsak a ropi lányok a jók... jó, persze, van amiben ők is jók. egy szoborszerű szép test, egy szép mell engem is megbabonáz. egy olyan lánnyal azért lehet más szexelni. meg hát egy vékony lányt lehet össze-vissza hajtogatni, erről-arról megcsinálni, stb. több faxnira képesek. én, bevallom, nem vagyok egy Csisztu Zsuzsa... szoktam is mondani az ágyban néha viccesen, ha már olyan a pozíció, hogy kezem-lábam remeg/zsibbad/görcsöl... :) bár azért lehet velem is ezt-azt... :)
hát... azért elégtétel is volt valamilyen szinten az éjszaka. meg a történések. le fogok fogyni, mert lefogok. a legjobb úton haladon efelé. de akkor is jó egy pufi lánnyal szexelni.  főleg, ha rólam van szó. :) ennyi. :)

amúgy meg jubilálok... túl vagyok a 25. pasin, akivel szexeltem. ebből ugyebár 2 kivételével az elmúlt két évben vagyok túl. azért ez elég durva szám... másnak egész életére jut ennyi. mármint nőnek. (a pasiknak sokkal több persze...)
most már csak "meg kellene tanulni" végre elélvezni... ez a következő feladat. az exférjemmel egy idő után jól ment. biztos az a titok, hogy össze kell csiszolódni. hogy le kell nyugodni. mármint lelkileg. hogy nem vagyok kihasználva, hanem én kellek, csakis én. de hát, akivel meg elsőre sikerült??? és akár nem is találkoztunk többet???... áhhh... nem tudom én ezt már követni...

rájöttem, hogy mi a különbség, vagy mi lehet a különbség a szexkapcsolat és a normális kapcsolat között. Deszkással ugyanis semmi édelgés, nyalakodás, összebújás, ölelkezés nem volt se a szex előtt, se utána. mikor végeztünk, csak feküdtünk az ágy két végében. még csak nem is simogatott, a kezemhez sem ért hozzá. semmi.
ezzel szemben Repülőssel mindig összebújás, simogatás, csók, pillarebegtetés, szemkontaktus, meg ilyesmi. persze, lehet, hogy Repülős a szexkapcsolataiban is ilyen gyengéd és törődő... azt nem tudhatom. mindenesetre valami ilyesmi lehet a különbség a kettő között...
omg. akkor most Repülőssel mi együttjárunk??? jujjjj... nem hinném... illetve nem akarom még azt hinni, gondolni, tudni... még mindig nem tudok mit kezdeni a helyzettel. hogy keres, hogy van, hogy kellek neki. ha csak a testem, akkor is... de nemcsak az. majd meglátom, ha Vérnénnye meglátogat... majd akkor hogy viszonyul hozzám. hogy akkor is lesz-e kedve találkozni. vagy ha egyszer azt mondom, hogy "most ne..." (nálam ez kurvaritka, de előfordul...) hogy erre mit lép. az lesz vízválasztó. na, majd meglátjuk.
igyekszem jófej lenni, nem görcsölni, lazán viselkedni. azért ma este sütök neki muffint. most olyan kedvem van. persze, nem úgy adom elő, hogy "juuujjjj, Neked sütöttem!!!" :) hanem, hogy épp most lett kész, kér-e. majd azt mondom, a holnapi kerti partira készült, de ehet belőle. a maradékot el is viszem Nyúlékhoz. :)

most egy kicsit punnyadok, aztán kicsit takkerkodok, készülök az estére. azért a szívcsücsök az most Repülős. ez nem kérdés. este megpróbálom rávenni egy kis pipázásra. hátha... kíváncsi vagyok, milyen hatással lesz rá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése