kedd, május 06, 2008

Ez nem is Te vagy!!!

mondta Kéményseprő, amikor meglátott tegnap... csak állt a kapuban percekig, szó szerint leesett állal és nézett... :) na, pont ezt a hatást akartam elérni. na, pont erre várok már hónapok óta, hogy megmutassam magam. és pont úgy történt minden, ahogy elképzeltem. :)
megdícsérte a hajam, a sminkem, az alakom... mindent. az este folyamán többször is előfordult, hogy csak úgy megszólalt: "nagyon jól nézel ki..." még reggel is megjegyezte, hogy milyen jól áll a hosszú haj, hogy mennyivel dögösebb vagyok, mennyivel előnyösebb, mint a rövid. sminkelés közben is vizslatott árgus szemekkel... édipók volt. :)
az este jól telt egyébként. ő már sörözött mire odaértem, nekem martinit töltött. csinált egy cigit. eltoltuk. én teljesen betépve szikronizáltam a Barátok Köztöt... mert a hangot levettük róla, inkább Palotait nyomattunk alá. :) nagyon röhögött. :) aztán beszélt a haverjával, hogy jöjjön fel, aztán lemondta. nagy vihogások, fociról eszmecsere, meg mindenről, úgy általában. kapcsolatokról, az életről, munkáról stb. beszélgettünk. érdekelte, hogy mi van velem, mi történt az elmúlt 1 évben, mióta nem találkoztunk.
aztán persze szeretkeztünk is. :) valami haverinája hívta telefonon, akkor már az ágyban feküdtünk egymás mellett (befeküdtünk a helikopterbe), míg beszélt, nem bírtam magammal, már incselkedtem elég erősen. alig tudott a telefonra koncentrálni. sokszor elég mélyen vette a levegőt. én nem tudom, hogy a csaj mit vett le belőle, de mi nagyon élveztük. :)
mikor letette, rendesen összegabalyodtunk. kb. másfél órás téma következett. mindenféle póz, helyzet... szóval minden előkerült. :) ez az ember még mindig úgy imádja a testem, mint anno... még amikor 110 kg-os voltam. egyetlen bánata van, hogy a mellméretem azóta igencsak megcsappant, de mondtam neki, készenállok ezen változtatni, amennyiben anyagilag úgy állok majd. ennek persze nagyon örült. :)
csak oroszlán pasi tud úgy rámnézni, ahogy... ahogy ő is... áh... azt nem lehet elmondani. ami a szemében van, az maga az őrület... ugyanez R és TZ és GYP is. ők is oroszlánok. sőt, ők még sárkányok is mellé. de nekem már az oroszlánság is elegendő. hogy egyszerre rezdüljünk. hogy egyszerre mondjunk dolgokat, hogy egy dologra járjon az agyunk...
nagyon kellemes éjszaka volt. a combfixem hatalmas sikert aratott... :) éjfél körül aludtunk el. illetve ő, én még szenvedtem. de az elalvás totál átölelve, összesimulva. és mindig ő kezdeményezte. reggel fél 5-kor ébredtem meg. nem sokkal később ő is. még egy menet megvolt. :) csak úgy, éhgyomorra. :) aztán még visszaaludt egy kicsit, fogta a kezem, arcát a vállamhoz tette, néha megpuszilta félálomban. én már csak gondolkodtam, néztem ki a fejemből, átgondoltam a mai napomat, meg a hetemet, hogy még mi vár rám.
6 után felkelés, nagy nehezen, majd elindulás dolgozni. a kapu előtt búcsúcsókféle... én nem akartam a szájára adni, de ő azt akarta. aztán még egy kicsit megpuszilgattam. :)
és most itt jön a nagy próbatétel, amit ha teljesítek, akkor azt hiszem elmondhatom, tanultam végre valamit és alakulok, mint púpos gyerek a prés alatt. szóval az a próbatétel, hogy én most ne keressem addig, amíg ő engem nem. egyáltalán. se meccs ügyben, se semmilyen ügyben. zéró kontakt. gondolkodtam, hogy mailben átküldök néhány dolgot, amiről beszéltünk az éjjel, de meggondoltam magam, azt sem fogom. nem. most eltűnök. nincs zaklatás, nincs sms, nincs könyizés, semmi nincs. mintha nem is történt volna semmi. mintha nem is jelentett volna nekem semmit az egész. meg egyáltalán. találkoztunk, szexeltünk, megyünk tovább. ennyi. most rajta a sor. ki kell bírnom. KI KELL BÍRNOM!!!! és ki is fogom bírni. kibaszott nehéz lesz, de megcsinálom. mert fasza csaj vagyok!!! :)
említettem neki, hogy legközelebb nálam leszünk, mondjuk a BL döntőt ott nézzük, mert nekem nagyobb tévém van, kényelmesebb a kanapém, közelebb van az ő munkahelyéhez... stb. egy ideig nyavalygott, hogy majd meggondolja... aztán éppen mikrofonoztam, ami persze nagyon-nagyon-nagyon bejött neki, amikor újra rákérdeztem: "na, akkor hol nézzük a BL döntőt???" erre ő: "bárhol, nekem mindegy... csak ott legyél..." :) később még bedobtam szex közben, hogy na, azért is nálam nézzük a BL döntőt, mert az én ágyam nagyobb és van a hálószobámban tükör is. ezen persze vihogott. :) jó, egy idő után már mindenen vihogtunk. szex közben vicceket meséltünk, meg ilyenek.... igazán jó hangulatban telt minden perc, az tény. nem lehetett rá panasz. :)
ja, és néztük a tévét, és lement benne a Guy Ritchie reklám, amit a napokban betettem ide is. és rájöttünk, hogy a végén, az a VB meccs, amire kifutnak a játékosok, az éppen az a Holland-Portugál meccs, amit anno együtt néztünk... úristen... ez azért elég durva... ettől percekig nem jutottam szóhoz... :) micsoda véletlenek... hogy rászívódunk mindketten ugyanarra a reklámra, mert neki is bejött, aztán a végén addig gondolkodunk, míg kiderül, ezt a mérkőzést együtt néztük, nála.
a régi, jó kis kecójában. ahonnan már elköltözött sajnos. a mostani lakása sem rossz, de szarabb helyen is van, meg annyira nem hangulatos... azt a régit imádtam... jujjjjj... rengeteg szép emlék köt hozzá... az első éjszakánk együtt... mikor másnap rohantam haza, aztán meg a vonathoz... hajjajjj... voltak érdekes sztorik. :)
no, mindegy. Kéményseprővel ennyi volt az este története. kíváncsi vagyok, mikor és milyen formában, milyen apropóból jelentkezik újra. talán mondanom se kell, hogy rémesen fáradt vagyok, ha aludtam 3 órát, akkor sokat mondok. akkor is valami hülyeséget álmodtam...
nem bánnám, ha a mai randi elmaradna, mert kb. nincs testem... összeesek... elájulok... végem van...
már 7:20-ra bent voltam a munkahelyemen, pedig nem siettem. bolt, sétálás stb. mennék már haza, hogy alhassak a saját ágyikómban... de ez még minimum 7 órányira van... :(

1 megjegyzés:

  1. RIFKE.
    üdv a csapatban /amerikás barátnőnkkel egyetemben /

    VálaszTörlés