péntek, május 23, 2008

pofám lapos

bekussoltam. alig nyomtam ki az előző posztot, hívott Repülős... jujjjjjjjjjjjjjj...
először is, hogy ne haragudjak, hogy nem válaszolt az sms-re, de otthonhagyta a telefonját és most ért haza a reptérről. mondtam neki, hogy nem is vártam rá választ, csak úgy írtam. szóval semmi gond.
aztán hogy megnézte, hol játszák az Indie 4-et, mert tudja, hogy szeretném megnézni, de hogy még csak a Csepel Plázában (messze van), meg az Arénában (drága), úgyhogy ha ráér még, akkor várjunk vele kicsit. mondtam rendben.
meg hogy mit csinálok ma, hogy találkozhatnánk, sétálhatnánk, vagy valami, vagy bármi. mondtam rendben. fél 7, Blaha. :)
juuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... most akkor????? jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...
nem tudok gondolkodni... csak apró, piros szivecskék röpködnek a fejem körül... :)
omg. mi lesz itt??? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése