szerda, május 14, 2008

az este mérlege

két óra alatt három akció... este 8-kor jött Repülős, persze még nem voltam kész, kértem, szívjon el lent még egy cigarettát. aztán feljött, kicsit beszélgettünk, majd 9 körül a hálóba vonultunk. beígértem neki egy masszírozást, ezt hajtotta be rajtam. aztán persze letepert. :)
najó, nem. gyengéd volt és finom. én nem tudom, de lehet, hogy tényleg tetszem neki. mármint a testem. sokszor néztem közben a tükörbe, de inkább őt moziztam. ha magamat bámultam, elment az életkedvem. kurvára kell fogyni. undorító már ez a hájtenger. hányok magamtól. nem is tudom, hogy bírtam ki 30 évig ezt a sok zsírpárnát. fujjj... :(
főleg, mikor ilyen szép testű pasival van az ember... márpedig gyönyörű teste van. imádom simogatni, puszilgatni, vagy csak nézni. és fura, mert ő is ugyanígy tesz. csak úgy. puszilgat. harapdál. simogat. valami testi kontaktusnak, érintésnek mindig lennie kell közöttünk, különben rosszul van. és csókol. rengeteget. hmmm... :) és tök vidám volt az este. rengeteget nevetgéltünk, poénkodtunk. a hálóban gyertyát gyújtottam, bekapcsoltam halkan a Petőfit. minden aktus után dohányzás az ágyban pihegve. eszembe is jutott Bridget Jones: "cigaretta 22 db, mind posztkoitális". :)
kéz a kézben aludtunk el. reggel korábban ébredtem, mint ő, legalább is azt hittem, adtam egy puszit a fejére, erre ő egyből megsimogatott. azt hittem még alszik. felkeltem. csináltam neki kávét, bevittem az ágyba. cigivel együtt. kurvajófej vagyok. :) én szaladgáltam, készülődtem, majd melléheveredtem az ágyba, bugyi+melltartó kombóban, dohányoztunk, simogatott, puszilgatott és nézett az édes szemeivel. és vigyorgott. idillikus volt minden. szinte hihetetlen...
aztán futás tovább, elindulás otthonról. a villamosmegállóban, meg a járművön csókok, puszik, ölelés. az ő kezdeményezésére. aztán a Wesselényi utcánál leszállt, én meg jöttem be dolgozni.
napközben néhány sms... este ugyebár mozi. ott találkozunk. sajnos nem ajánlotta fel, hogy eljön elém a munkahelyre, és onnan sétálunk a mozihoz együtt, pedig az jó lett volna, de sebaj. reggel se kísért be dolgozni, de nem is akartam ezért nyavalyogni... ezen nem múlik a boldogságom. szóval napközben sms, hogy ma este is szeretne mozi után velem lenni... rábólintottam. bár hulla fáradt vagyok, azért egy próbát megér. együtt aludni is jó vele. :)
jajjjj... nem tudom mi lesz... félek, hogy most pótolja velem a szexben kiesett idejét, aztán továbbáll. vagy nem tudom. nem vagyok szerelmes. kurvára nem. és ez a fura. de jó vele lenni. és imádom, hogy ugyanolyan könyveket olvastunk már, meg egyezik a zenei, meg mozis ízlésünk.
ah. nem tudom. nem tudom. nem tudom. de nem merek rákérdezni. 5 nap ismeretség után talán még korai is lenne. meg különbenis a faszt kérdezősködjek. jól érzem magam vele és kész. és esetleg ő is velem. és ez a lényeg, nem???
olyan fura volt reggel is, ahogy az ágyban nézett... volt valami a szemében... nem tudom mi... de valami kellemes érzés fogott el... nade, félre az agyalást. CARPE DIEM!!! azt jónapot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése